Annons:
Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 9274 ggr
nagini
11/1/09, 8:08 PM

the sims 3 frågor

tänkte att man kanske kunde samla sina frågor om the sims 3 här?så det inte blir så många trådar..

jag har en fråga som jag skulle uppskatta svar på!
Vart kan man ta lektioner i trädgårdsarbete?

Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna

Annons:
21Guns
11/1/09, 10:23 PM
#1

Typ på forskningsanläggningen tror jag :P

// Elin :)

"I think therefore I am" 

- Descartes

anebit
11/2/09, 12:55 AM
#2

Japp, det kan du ta på forskningsanläggning.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

quaalude
9/21/10, 2:38 PM
#3

Heej, jag skulle behöva hjälp! Har just fixat the sims 3 till min bärbara. Jag kan spela det i ca 3-5 minuter innan skärmen blir blå och det står en text om att stänga av datorn och så blir det hela tiden!

Vad ska jag göra!?

Tacksam för svar!

[Thiah]
9/21/10, 5:52 PM
#4

#3 Verkar som om din dator inte klarar av the sims3. Pröva att sätta ner inställningarna "inuti" sims3 till minimum och se om det funkar.

mollyphlox
10/6/10, 4:30 PM
#5

Jag har en fråga, hur gör man om man vill att simmen ska ut på en joggingrunda? Kommer inte på hur man ska göra..

[Fruktiz]
10/6/10, 4:36 PM
#6

Du klickar på det stället som simmen ska jogga till. Det är samma sak som att välja vart simmen ska gå. Man klickar bara på olika alternativ Glad

Annons:
Zingy333
11/2/10, 9:20 PM
#7

Hej!

Jag behöver lite hjälp, min sim köpte en sån här uppfinnarbänk å fick en elektrisk stöt och dog men fick fortsätta leva, men bara om jag lärde känna liemannen, nu står det att jag måste bjuda hem honom, men nr jag trycker på "bjud hem" så kommer bara ikonen för "åk hem" upp i vänster hörn, är det någon som har råkat ut för samma och finns det någon som vet hur jag ska "lära känne honom"?

Malonne
11/3/10, 5:34 PM
#8

#7 fuska upp relationen kanske? :)

/Malin

From the ashes a fire shall be woken,
A light from the shadows shall spring;
Renewed shall be blade that was broken:
The crownless again shall be king.

emma123456789101112
4/17/11, 11:23 AM
#9

hej ! Tungan ute jag har sims 3 kvällsnöjen .  och min kompis har också det .   när hon trycker på simmens telefon så står det res och annat. men när jag gör det så står det inte res Rynkar på näsan jag har sagt det till henne men hon vet inte varför det är så . är det nån som har ett likadant problem?? och jag skulle vilja ha ett svar om ni vet varför det inte står res ???

hanna-linnea
4/17/11, 1:15 PM
#10

för att kunna resa måste man ts3 destination världen ;)

så det är inte från kvällsnöjen du kan resa :)

diesel92
4/17/11, 7:14 PM
#11

Någon som vet om man skall äta eller göra något speciellt för att öka chansen att få pojkar/flickor eller tvillingar? Jag har befruktningsgrejjen men dem får alltid trillingar!

21Guns
4/17/11, 8:00 PM
#12

#11 För att få flickor ska man äta mycket meloner och för att få pojkar ska man äta mycket äpplen.

// Elin :)

"I think therefore I am" 

- Descartes

diesel92
4/18/11, 9:22 AM
#13

12: Ok :D Ska prova det och hoppas på att jag får ett gäng pojkar nu :D Har redan tre flickor och trots att föräldrarna har fullt upp med dem vill dem absolut ha två barn till!

Annons:
eerwings
2/24/16, 11:12 PM
#14

Hej! Jag tänkte fråga om någon vet när man laddat ner saker till Sims 3 och om dom försvinner om man laddar ner t.ex Sims 3 djurliv?

Aniara14
2/25/16, 11:36 PM
#15

#14 Vad är det för saker du har laddat ner, och varifrån?

An ounce of prevention is worth a pound of cure

SajberFina
8/25/16, 10:41 PM
#16

Kan hundar jaga och hitta frön?

Är det här jag ska skriva något smart och genomtänkt? 

Upp till toppen
Annons: