Annons:
Etikettlegacy-och-historier
Läst 3796 ggr
Sutulla
2/5/12, 12:30 PM

Amanda Smith Dagbok

Jag tänkte prova köra En sorts Legacy ( Som jag hittat på ) Personen handlar om Amanda Smitch och hennes Resa genom åren. Den här daboken är till för att hon ska skriva om hennes resa genom åren.

Jag hoppas att någong vill följa!:D,

Annons:
Mirre9898
2/5/12, 12:39 PM
#1

Följer :).

Miranda

Sutulla
2/5/12, 12:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Det här är Amanda Smith. Hon har egenskaperna Älskar Djur, Fotografera, Äventyrlig Hon älskar Hästar Favoritfärgen är Turkos Amanda är Vädur Och det högsta livsönskan är att Ha Frieser Uppfödning

Lellson
2/5/12, 12:53 PM
#3

Följer:D

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

 

Sutulla
2/5/12, 1:11 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Jag har flyttat in i mitt nya hus nu. Jag gillade verkligen gården och så. men det var nått som fattades. Jag kom aldrig på det. Men det kändes så tomt! Allt var så lungt och tyst där. Jag kände mig så ensam. En dag gick ut och tittade lite runt på gården. Jag gick in i stallet och tittade lite runt där. Då kom jag på det! Jag skulle skaffa en häst!

Sutulla
2/5/12, 1:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Jag gick tillbaka in i huset och satt mig vid datorn och tittade lite runt på häst sidor där man säljer hästar. efter några dagars jobb så hittade jag min drömhäst! Det var en fin Frieser häst! Jag ringde ägaren och frågade om hon fofarande till salu och det va hon! jag frågade om jag kunde ringa upp om en liten stund då jag ville se om jag hadde pengar till hästen. Men jag hadde otur! Jag hadde bara 20.000 Pengar kvar på konto kortet och hästen kostade 70.000 Kr. Jag blev så arg och ledsen. Men jag tog beslutet att ringa upp igen och säga att jag inte hadde råd. jag ringde och pratade lite med ägaren och efter ett tag så beslöt hon att jag skulle få hästen gratis! Jag blev så överlycklig att jag började gråta. Jag skulle få min första häst! Jag frågade om jag fick åka dit och titta på henne. Och det fick jag. Jag gick genast ut till bilen och åkte dit, jag skulle äntligen få en egen häst! Jag svängde in vid en grusväg redan där kunde man se gården. Och en rad med hagar och frieser hästar! jag stannade vid slutet av hagarna och gick ut och tittade lite på hästarna. Då kom en ung dam och sa att jag skulle följa med henne. Hon ledde mig till ett stall Där Sunshine stog. När vi väl var inne i stallet så hörde vi en glad gnägg. Det var Sunshine! Jag blev så glad att jag hållde på svimma. Jag gick fram till Sunshine och började klappa henne.

[hejhejnaffy]
2/5/12, 3:40 PM
#6

Följer!

Annons:
Sweety
2/5/12, 4:13 PM
#7

Följer. Glad

Vill bara på peka att det inte alls är du som "hittat på" den här typen av grejj. T.ex. så skapades det en tråd som hette "Amanda Fox dagbok" någon dag innan ditt.  Flört

- Medarbetare på Lockar ifokus.

https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!

Sutulla
2/5/12, 4:14 PM
#8

Sweety, nej men En legacy en slaks:) typ man får inte anväda vissa saker osv.

Sweety
2/5/12, 7:21 PM
#9

#8 Jag förstår inte riktigt vad du menar.. Jag vet vad legacy är, kör det just nu!  Den tjejen kör också legacy haha. Flört

- Medarbetare på Lockar ifokus.

https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!

Sutulla
2/5/12, 7:24 PM
#10

hah ok^^ men man får typ inte fuska till sig pengar och man får inte gö vissa saker. osv så den e inte lik hennes

Sweety
2/5/12, 7:30 PM
#11

#10 Jag vet reglerna för legacy och det gör nog hon också. Jag sa bara att det inte var du som hittat på att skriva i dagboksform. Flört

- Medarbetare på Lockar ifokus.

https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!

Sutulla
2/11/12, 2:17 PM
#12

vet:P men kör ilf inte som hon^^

eeeliiinnn
2/11/12, 4:34 PM
#13

dom där egenskaperna, fotografera från vilket spel är det :o

Annons:
SimsBrooke
2/11/12, 4:35 PM
#14

#13 Destination Världen har jag för mig.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Mumsing
2/11/12, 4:36 PM
#15

följer. :)

eeeliiinnn
2/14/12, 5:16 PM
#16

följer ^^

Sutulla
2/17/12, 9:54 AM
#17

sorry att jag är seg men har så mkt läxor osånt

Upp till toppen
Annons: