Annons:
Etikettlegacy-och-historier
Läst 4532 ggr
ramm5tein_
3/14/13, 7:58 PM

{Legacy Swartz}

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

{Ny legacy pga flytt, krångel och borttappade sparfiler. Väljer att skriva denna legacy här på iFokus! Hoppas ni gillar den!}

Alyssa Swartz är en blek liten rödtott med siktet mot att bli internationell superspion. Hon var yngst av alla 10 barnen Swartz, och enda flickan dessutom. Uppfostrad blev hon av sina bröder i och med att föräldrarna började dra sig mer och mer undan när de insåg att de inte kunde försörja alla de 12 familjemedlemmarna… Alyssa och hennes 9 bröder lyckades klara sig ganska bra i plåtskjulet de gjorde till sitt hem, om än det hade sina påfrestningar. Hon lärde sig att bli stentuff med åren och började snabbt känna sitt kall till poliskåren. Efter många kamper med hennes bröder slog hon sig slutligen loss och flyttade till ett stort grönt kvarter många mil ifrån hem, nu var hon redo att påbörja sitt egna liv!!! Jag vill göra skillnad - akta er för mig!

Berätta lite om dig själv Alyssa?

Jag vet att jag klarar allt, jag var lätt starkast bland mina bröder, och smartast! Killar tror dom kan allt, men jag vet bättre. Fast visst är jag intresserad av dom… Killar… Men karriären kommer först. Jag är en flörtig våghals som älskar naturen. Sedan är jag riktigt konstnärlig, jag brukade sälja mina målningar för att hjälpa till att försörja oss syskon. Sedan är jag kleptoman också… Jag menar, hur ska man annars klara sig i ett plåtskjul?! Sedan är det ett bra sätt att samla på sig nya prylar 😉

Låt oss köra igång!

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

Annons:
Mitchika
3/14/13, 7:59 PM
#1

Följer! 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

ramm5tein_
3/14/13, 8:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Yes, pennor och papper!!! Det mest uppskattade i hennes stackars lilla lya. 

Men jag får ju vara ute i naturen, bättre kan det inte bli! Alyssa lägger sig och slappar på sängen och känner sig redan mycket nöjd med situationen.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
3/14/13, 8:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Alyssa älskar böcker och tar sig en tripp till biblioteket så fort hon anmält sitt intresse om att få börja som polis, så fort som möjligt helst!! Hon är inte den som är supersocial i onödan… Men hon hälsar i alla fall på första simmen hon träffat i kvarteret.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

Gerbilles
3/14/13, 8:15 PM
#4

Följer! 🙂

ramm5tein_
3/14/13, 8:16 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

_Hmm, en tjej i min smak! Yes, vi kanske kan bli vänner!
_

Alyssa går fram till Cornelia Spökh i hopp om att få en första väninna här i staden. Hon hade tyvärr inte särskilt många tjejkompisar hemma… Det var mest bröderna, och deras polare. 

Efter en ganska lyckad pratstund kommer hon hem och öppnar en konservsoppa till middag. Det är fortfarande bättre än insekterna de oftast åt till middag i plåtskjulet. Så hon klagar inte! Vilket lyxliv jag lever ❤️

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

Cimsan
3/14/13, 8:16 PM
#6

Följer :)

Annons:
ramm5tein_
3/14/13, 8:17 PM
#7

#1 #4 #6 Jättekul hörrni! 🙂😃

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
3/14/13, 8:23 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Rise and shine!! Idag är första dagen på poliskåren!

Alyssa startar dagen tidigt (tidigt? hon sov ju långt in på sena dagen innan!) och beger sig för en simtur i den centrala poolen. Besvikelsen blir dock stor när hon inser att hennes första arbetskläder inte alls inger någon respekt… _Suck, jag är ju polis? Vad är detta?
_

Alla måste börja på låg nivå, du kommer säkert stå ut!

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
3/14/13, 8:29 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Vilken dag… Jag blev inte alls bemött bra. För det första blev jag anklagad för att vara vampyr för min bleka hy. vadå? som om det hade varit något fel med om jag var det?!? Det var många som var vampyrer i Plåt Village. Sen skrattade alla poliser i uniformer åt mig för att jag var ny, också ville ingen alls lyssna på mina roliga historier om livet i skjulet. 

Himlen hade blivit röd, och likaså såg Alyssa rött ikväll. Inget vidare att disken började staplas på hög heller. I skjulet hade de i alla fall inte haft tallrikar, så det blev det ingen disk… 

Men vart går man för att slappna av? Till biblioteket!

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
3/14/13, 8:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Alyssa satt hela natten och spelade på det nya shackbordet under stjärnorna. Jag ska allt visa dom att jag förtjänar den där uniformen!!!

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
3/14/13, 8:35 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Slitet lönade sig, och redan nästa dag var hon befordrad! Lyckan kunde inte vara större för tillfället och hon kände sig så snygg! Dessutom bad en av killarna från tidigare i veckan om ursäkt…

_Erhm, vi brukar köra med det där. Men det var bra att du satte ner foten. Du verkar vara en schysst tjej.
_

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
3/14/13, 8:39 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Hem och samla tankarna… Tydligen är det Hank som ska bli hennes polispartner.

Vore han något den där Hank? Eller är han en typisk muskelknutte som bara försöker stöta på första bästa tjej i polishuset? Äsch. Jag tror jag såg hans fru där igår till och med, onödigt att inleda något i vilket fall… Jag menar, om det tar slut finns vi på samma arbetsplats. Dessutom tolererar jag inte att han blir närgången om han har fru.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
3/14/13, 9:05 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

En ledig kväll spenderas i poolen. Väl under vattnet bestämmer hon sig för att tävlas i att hålla andan med en okänd kille. Han blev ganska impad och det hela avslutas i en flirt…

Jag gillar tjejer som är våghalsiga, du verkar vara rätt tuff du.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

Annons:
ramm5tein_
3/14/13, 9:09 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

Alyssa hinner sova en timme den natten då hon plötsligt hör en främmande sim treva in på hennes tomt. En inbrottstjuv?!?? Nu jäklar ska han få!!!

Hon kastar sig in i fighten och blir lagomt besviken då en lite högre uppsatt polis dyker upp. Du, jag hade faktiskt klarat honom själv! Jag är också polis, ser du inte det?!

Det Alyssa hade glömt var att hon faktiskt ringde polisen i all panik…

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
3/14/13, 9:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

En dag efter jobbet träffar Alyssa en snygg främling i parken. De båda känner en otrolig dragning, och han spenderar natten…

Jaaa det hände rätt snabbt. Men jag är flörtig och behöver mitt lilla roliga! Inget mer med det! Sluttjatat.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
3/14/13, 9:25 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

Finn Sefferin stannar hela dagen, tur att Alyssa var ledig! Hon verkar ha fått sig en shackkompis i alla fall. 

Jag måste bara.. Vänta.. HUÄÄÄH!!! Vad i hela… Har jag ätit något konstigt? Min mage borde ju tåla allt vid det här laget. Börjar jag bli sjuk?! Du Finn, du måste nog gå…

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
3/14/13, 9:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Alyssa känner sig mycket piggare redan nästa dag.

Vad var det jag sa?! Inget kan slå mig! Inte ens sjukdomar!

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

Mitchika
3/14/13, 9:32 PM
#18

#17 Jag gillar verkligen henne…! 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

ramm5tein_
3/14/13, 9:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#19

Man kanske inte ska vara alltför kaxig mot naturens gång… Varför en så utzoomad bild? Alyssa vill inte erkänna att hon blivit GRAVID!

Okej, andas långsamt, läsa en bok, långt ifrån folk, och med forskningsanläggningen i närheten så jag kan gå in och konstatera att jag bara är svullen, vid läge. Det kan omöjligt ha blivit ett barn med Finn, omöjligt.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
3/14/13, 9:39 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#20

Tårarna bränner bakom ögonlocken när hon kommer hem till det totalt nedsmutsade badrummet av alla spyor. Dessutom är duschen sönder (som ni kunde se lite längre upp) och livet känns verkligen piss mitt i allt. Hon kan inte gå till jobbet och de här fula kläderna är de enda som passar henne. Reparatören Clark stannar kvar för ett parti shack, mest för att hon bönade och bad om lite sällskap.

*snyft snyft* Jaaa, jag… Jag ska inte vara gravid!! Ser jag gravid ut?! Gör jag det?! Det var en natt, det var en dum natt! Jag har just flyttat hit, vad ska jag ta mig till?!

- Så ja.. Ehm.. Du klarar det säkert. Nej nej, du är inte tjock. Eller jag menar…! Jag vet inte om du är gravid, vad vill du att jag ska göra för dig?

Clark är för snäll för sitt eget bästa och stannar tills det mörknar. Alyssa tackar så mycket för att han stannade kvar och plötsligt känner de båda vilken kort men intensiv kontakt de hann få. I allt virrvarr av känslor sträcker sig Alyssa fram för att ge honom en kyss, och den besvaras. Att Clark inte blev vettskrämd av henne är ju ett mirakel!

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

Annons:
ramm5tein_
3/14/13, 9:40 PM
#21

#18 Haha, ja hon är lite för kaxig för hennes eget bästa 👍

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
3/14/13, 9:45 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#22

Det måste helt enkelt blivit motsatsen till vettskrämd, eftersom en mycket nöjd Clark infinner sig i Alyssas säng efteråt.

Alltså förlåt för att jag var så framfusig, det var mysigt att du ville stanna kvar! Fast, du ska veta att jag behöver ingen karl i mitt liv! Det är inte så! Jag är självständig, jag ska bli polis, visste du det?!

Clark skrattar lite lätt nästa morgon och tycker hon är en riktigt härlig tjej. Alyssa känner sig lite generad, och kanske är det någon annan känsla med… Hon vill liksom inte att Clark ska fara. Hon vet inte hur hon ska ställa sig inför alla känslor. Är det bara hormonerna som spökar eller?

Nej far nu!! Jag har massor att göra. Du vet, gravid och grejer. Vi får ses en annan dag. Eller så kanske vi inte ses mer, jag har ingen skyldighet till dig! Men du är snäll! Jag vill bara vara själv!

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
3/14/13, 9:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#23

En vecka senare…

Barnet är fött och Clark har flyttat in! Ett mycket mörkt barn jämfört med bleka Alyssa. Tak över huvudet och hon har helt enkelt varit tvungen att ge med sig för sina starka känslor för denna reparatör ❤️Kärlek är väl inte så dumt ändå, han är ju faktiskt ganska fantastisk.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
3/14/13, 10:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#24

Hon ser tillbaks på förlossningen som var tuff, men inte för att det var så jobbigt att föda. Clark var helt otroligt jobbig, jag kommer aldrig glömma det!!! Stod och gapade som en kärring. Ja jag var tvungen att föda hemma, då kan man väl ge kvinnan lite space i alla fall? Blev ju bara ännu mer stressad…

Men när barnet var fött kom faktiskt lyckan, att vara mamma! Nu hade hon ju chansen att ge det här barnet mycket bättre förutsättningar än vad hon hade själv! Flickan får heta Cassidy, och Clark fäller många tårar han med, trots att det inte är hans barn.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
3/14/13, 10:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#25

Alyssa stod faktiskt och målade på en fin liten tavla åt det kommande barnet, trots all förnekelse. Den får nu hänga ovanför spjälsängen.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
3/14/13, 10:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#26

De tar varje tillfälle till romantik och Alyssa bestämmer sig för att slå till på stort.

Ska det vara ska det vara, här har du en ring!! Snygg va?! Ja jag har sparat lite av min lön, den tycker jag du förtjänar.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
3/14/13, 11:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#27

Huset just nu!

Clark gillar att uppgradera saker i huset, och det är ju bra. Men mindre bra ifall man måste stå och vänta på sin blivande make för att kunna gå och spy…

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

Annons:
ramm5tein_
3/14/13, 11:10 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#28

Alyssa är gravid igen! Den här gången var det planerat… Åtminstone inte helt förvånande.

När hon inte kan jobba målar hon på dagarna i ända. Jag vill smycka ut huset med så många av mina egna målningar jag bara kan! Ja, dom jag blir mest nöjd med då. Kommer givetvis sälja lite med för att dra in mer pengar 😉

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
3/14/13, 11:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#29

Dags att fira lilla Cassidy!

Lika men så olika? Alyssa försöker ignorera grannskapets kommentarer om den stora skillnaden i hudfärg. Ja de fattar väl att hon har en annan pappa, behöver man glo ögonen ur sig för det?! Hon är ju det finaste jag har. Kvinnor blir gravida ibland, och ibland är det med en främling, so what…

Cassidys egenskaper än så länge är Modig och Lättsovare.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
3/14/13, 11:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#30

Då var det dags för barn nr två. Instängd på toaletten i hopp om att få föda ifred. Vem behöver sjukhus och sånt?! Det här klarar Alyssa galant. Fast den här gången var det lite jobbigare…

Ut kommer ett mycket blekt barn. Ännu en tjej och hon får heta MayLee!

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
3/14/13, 11:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#31

Familjen i sin helhet ❤️

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
3/14/13, 11:59 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#32

Cassidy har lärt sig att gå och är riktigt glad hela dagen.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
3/15/13, 12:04 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#33

Amen är det det här man är tvingad att göra efter en slitig dag på jobbet?!? Fyfaaaasen!!

Alyssa har hunnit bli befordrad flera gånger och har nu fått välja inriktningen som spion. MayLee har dessutom vuxit upp och är Virtuos samt Soffpotatis. Hon vill gärna ha xylofonen för sig själv…

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
3/15/13, 12:09 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#34

Det blev rent utav en chock då Clark plötsligt skulle fylla åldring. Han hade precis börjat komma igång med sitt militäryrke och börjat bygga på musklerna!

Så nu var han en gubbe då… Han ser inte jätteglad ut över det. Men du blir ingen sämre pappa för det- Konstigt bara att musklerna försvann sådär?

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

Annons:
ramm5tein_
3/15/13, 12:35 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#35

Godnatt mina små ungar!! Nu är det inte länge tills du fyller år Cassidy.

Tänk hur det kunde bli. Stadgad med två barn. Inte hann hon bo särskilt länge här innan allt satte igång. Men lite familjelycka kan ju inte skada? Det här är ju trots allt något hon aldrig haft förut.

Barnvakten får dock rycka in när bägge föräldrarna jobbar. Han verkar snäll mot dem och det är huvudsaken!

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

Jusse.
3/16/13, 3:00 PM
#36

Följer ^^

()_()
(●‿●)
(     )
( W )
(     )

ramm5tein_
3/16/13, 3:34 PM
#37

#36 Kul! 🙂

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
3/16/13, 3:45 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#38

Cassidy har blivit barn och Alyssa fäller en tår över hur vacker hon redan är.

Åh, en så ung dam som du. Du kommer få gå i skolan, och ha mat på bordet. Vad lycklig jag är att jag får ge dig allt detta!!!

- Eeh, snälla mamma…

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
3/16/13, 3:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#39

Äntligen slut på alla dagar hemma barnen. Man drar ju inte in några pengar då!

En liten renovering i köket/vardagsrummet.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
3/16/13, 3:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#40

Är Alyssa påväg att skapa drama? Vad gör Finn här? Detta kan sluta illa…

Tack för att du kunde komma. Jag ville egentligen bara be dig att bidra till mitt jobb. Vi har ju ändå en dotter tillsammans, och jag behöver bli befordrad för att få mer pengar. Du bidrar ju ändå ingenting ekonomiskt, Cassidy sitter faktiskt där inne utan att ha träffat dig någonsin!! Så låt mig nu förhöra dig!

Finn skruvar lite osäkert på sig. Han trodde att Alyssa kanske hade velat något mer…

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
3/16/13, 3:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#41

Clark och Finn klickar inte alls. Clark hade inte sett pappan till hans älskades dotter förut, och han tyckte det var lite fräckt att bara vandra in såhär.

Vad tror du att du håller på med?! Din dotter sitter inne på sitt rum och har ingen aning om att du är här! Är det såhär du vill överraska henne?!

Cassidy kunde inte undgå tjaffset från köket och stormade ut till åsynen av någon som var väldigt lik henne själv, sin pappa. Cassidy var inte villig att lyssna på honom, men han försökte i alla fall. Hon fick veta att hon har 5 halvsyskon. Cassidy kunde omöjligt förstå hur man ville ha så många barn, när han inte bidragit med det minsta lilla till henne själv.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

Annons:
ramm5tein_
3/16/13, 3:59 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#42

Suck.. Varför var Finn tvungen att överrumpla henne sådär?! Jag sa klart och tydligt att han inte hade något i huset att göra. 

Alyssa hade stått och målat länge i frustration. Det blev dock en ganska mjuk tavla, en dyr sådan. Men den ville hon behålla!

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

[Chokladmousse]
3/16/13, 4:26 PM
#43

Följer!

Hamsterlycka
3/16/13, 5:11 PM
#44

#38 Förlåt att jag frågar, men hur får man detdär håret? Hur snyggt som helst!

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

ramm5tein_
3/16/13, 5:30 PM
#45

#43 Roligt!

#44 Jag har laddat ner det från Anubis. Om du googlar på anubis under the sun kommer du till rätt sida!

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
3/16/13, 6:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#46

Cassidy spenderar mycket tid vid datorn. Men inte för att chatta eller spela, utan för att skriva på sin roman! Hon har ett stort intresse för skrivande och böcker.

Lilla MayLee vet ingen vad det kommer bli av än.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
3/16/13, 6:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#47

Nej vad ska det bli av henne, när hon står med bägge fötterna i pottan?

Nej men usch, MayLee Swartz det där slutar du genast upp med!! Nu måste vi ställa dig i duschen. Du lärde dig ju gå på pottan igår, var det sådär man gjorde eller?!?!

Alyssa har ett hett temperament och hon försöker att inte låta det gå ut över barnen.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
3/16/13, 6:21 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#48

Clark har inga planer på att gå i pension. Eller ursäkta, ALYSSA har inga planer på att han ska gå i pension!

Nej vet du vad, du har din plikt och så gammal är du inte! Jag kan klara av mina barn själv, absolut! Påstå inte ens något annat! Du ska bara göra lika väl ifrån dig som jag! _Annars är det ju inte rättvist?! Bra gubben!
_

Alyssa själv är nu hemlig agent och måste verkligen öva upp konditionen.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

Annons:
ramm5tein_
3/16/13, 6:23 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#49

Födelsedagskalas för MayLee! Flickorna får dela rum tills vidare.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
3/28/13, 10:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#50

MayLee som barn, och tillsammans med grannpojken som älskar att hänga med båda döttrarna.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
3/28/13, 10:46 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#51

Cassidy älskar att prata om alla historier hon läst om i sina böcker. Samt om de historier hon hunnit skriva själv! Föräldrarna börjar bli lagomt less…

Läxorna sköter de då bra, med grannpojken hack i häl.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
3/28/13, 10:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#52

Alyssa fortsätter måla imponerande tavlor. Hmm, denna blir fin… någonstans i köket! Det lär ta ett tag att fylla upp alla dessa väggar…

Desto sämre är hon när det gäller händighet. 

Jamen varför ska ens JAG fixa diskmaskinen?! Nej Clark är händig nog, det här är det värsta jag har gett mig in på!!

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

[[Mellebelle]]
3/29/13, 12:05 AM
#53

följer!😃

ramm5tein_
3/29/13, 10:09 AM
#54

#53 skoj hörru :D

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
3/30/13, 7:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#55

Cassidy har vuxit upp till en vacker ung dam! Tonåring och riktigt tjusig 🙂

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

Annons:
ramm5tein_
3/30/13, 7:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#56

Hon vill direkt utforska det lilla samhället och sticker till poolen där hon träffar sin numer vältränade pappa.

Ehm… Vad gör du här pappa?

Det var inte bästa starten på hennes efterlängtade tonårsliv. Hon ville inte veta av honom.

Jag är här och simmar varje dag ju! Vi kan börja simma tillsammans, så håller vi oss båda i form!

Lite motvilligt umgicks hon med hennes pappa i poolen. Inte för att hon skämdes, men för att hon inte visste om hon någonsin skulle kunna förlåta honom. Men det var inte hennes problem.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
3/30/13, 7:56 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#57

Det började mörkna och pappan hade tillslut åkt hem. Skönt tyckte Cassidy, för nu vågade killarna som spanat in henne under eftermiddagen komma fram! 

Den ena verkade alldeles för gammal för henne. Men han med punkarfrilla verkade väldigt intressant… Cassidy tog initiativ: Vill du typ käka lite med mig? Jag tänkte om det ändå stod mat framme så. 

Han var blyg men satt gärna med i alla fall.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
3/30/13, 8:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#58

Alyssa har börjat välja arbetskläder efter humör. Ena dagen drar hon dit i köksoufit, andra smyger hon dit i underkläder… Är det redan en medelålderskris på gång?

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
5/12/13, 8:10 PM
#59

Jag tänkte kolla intresset för att fortsätta på denna legacy?! Jag gillar min grundsim väldigt mycket och känns jättetrist att historien hamnat i kläm bland flytt och annat som påverkat mitt humör (och tillgång) till att spela.

Säg gärna vad du tycker! Inspirationen håller på att leta sig tillbaka, dock kan jag inte undgå tanken att starta om helt på nytt… *suck*. Med tanke på att legacyn påminner om jobbiga saker för ett tag sedan. Men tyck gärna till om du gillat den hittills! 🙂

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

Emelice1206
5/12/13, 8:37 PM
ramm5tein_
5/13/13, 10:51 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#61

Clark har börjat sitta uppe på nätterna och chatta. Har han något fuffens på gång? Nästa kväll är hon där, hon som han chattat med några kvällar i rad. Alyssa har anat detta att det var hon och känner sig direkt nedstämd… På deras bröllopsfest och allt.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
5/13/13, 10:53 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#62

Alyssa gillar hämnd. Kan han kan jag!!! Och ringer direkt dit Finn. De dansar på ända tills Finn plötsligt kommer på att hon är otrogen mot honom.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

Annons:
ramm5tein_
5/13/13, 10:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#63

Alyssa vill inte orsaka bråk på sin egen fest och tar med honom ut på gården.

Men Finn, det var ju jättelängesedan!! Du har ju varit här för att träffa din dotter och allt?! Vad är det med dig. Om Clark har tänkt ha roligt med någon annan ikväll tänkte jag också ha det, och du kanske ställer upp?

Finn blir rasande och smäller till henne. Alyssa vet inte hur hon ska reagera. Okej, vi behöver väl inte ligga med varandra. Men ska det vara så j*vla svårt att dansa?!

I samma stund kommer Clark ut. Han verkar märkligt oberörd av scenen.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
5/13/13, 10:56 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#64

Men eftersom Alyssa och Clark trots allt älskar varandra, samt har bjudit in kvarteret till bröllopsfest genomför de bröllopet. De pratar inte mer om missförstånden. Om det nu var missförstånd?

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
5/13/13, 10:59 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#65

Den dåliga stämningen verkar trots allt inte vara över. Direkt efter ceremonin är klar ställer sig alla bröllopsgäster och hånskrattar åt Cassidy. Cassidy förstår ingenting och dundrar i säng… För att bli väckt av en ganska snygg kille som sitter och spelar på hennes nya dator.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
5/13/13, 11:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#66

MayLee avslutar festligheternas kväll genom att bli tonåring! Grattis MayLee, välkomna till de mer vuxnas tuffa vardag! Hon ser redan sur ut…

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
5/13/13, 11:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#67

Cassidy sitter och pluggar hela kvällen till ett prov. Hon vägrar göra dåligt ifrån sig. Spelar ingen roll om hon så ska sitta uppe hela natten.

Som tur var lossnar det där svåra mattetalet och Cassidy känner sig så peppad att hon göra sina första pannkakor morgonen därpå!

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
5/13/13, 11:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#68

Alyssa strålar på väg till jobbet. Hon har blivit befordrad till specialagent och känner sig riktigt on fire idag!

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

ramm5tein_
5/13/13, 11:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#69

Det är tur att inte Alyssa är hemma när Clark beställer hem ett ungt hembiträde, trots att de varken har stökigt eller ett stort hus.

Kanske att han har blivit dement, när han ena stunden flörtar och andra drämmer in kylskåpsdörren i henne.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

Annons:
nelleeh
9/1/13, 9:37 AM
#70

Följer!

Squidon
9/5/13, 3:38 PM
#71

Lite sent kanske, men jag följer ändå!

Sims3linnea
9/29/13, 8:52 PM
#72

Bra historia 🙂

// Linnea :)

Legacy Challenge: Legacy Stare.

Lumina - 留美奈
9/30/13, 7:53 AM
#73

Tror inte det spelas så mycket på denna…

Här är den hon spelar nu

http://thesims.ifokus.se/discussions/520a9c48ce12c4091e000a8a-legacy-spiderdust

Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??

ramm5tein_
9/30/13, 8:50 AM
#74

#73 Precis, det stämmer tyvärr! Lyckas jag lösa problemet som uppstod med familjen och sparfilen kanske jag fortsätter på den efter den pågående, men tills dess har Lumina helt rätt. Hennes länk till min Legacy Spiderdust gäller nu 👍

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

Sims3linnea
9/30/13, 6:37 PM
#75

#74 Den har jag läst. Super bra historia den med 🙂

// Linnea :)

Legacy Challenge: Legacy Stare.

Upp till toppen
Annons: