Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 1272 ggr
Mitchika
2013-07-28 03:16

Medarbetare återhämtar sig

Det har kanske märkts att jag inte är så aktiv på sajten som jag brukar vara. Jag är ledsen över det och kan försäkra att det inte har med svalnat intresse att göra, utan det beror helt och hållet på saker som hänt i mitt liv utanför sajten. 

På sju månader så har jag förlorat åtta älskade anhöriga, både människor och djur. Sju av dom har dött, orsakerna var hög ålder eller cancer. En har försvunnit. Två av djuren som gick bort har jag haft i 14 år, över halva mitt liv. Jag har kämpat på med vardagen så gott jag kunnat under dessa månader, men nu har allt börjat hinna ikapp mig rejält. Sömnproblem, mardrömmar, orkeslöshet m.m…

Jag har valt att inte fortsätta med Barlow, Projekt Varg och flera av mina andra projekt temporärt av flera orsaker. Huvudsakligen så vill jag inte att dom ska påverkas av mitt nuvarande mående, vilket det finns risk för. Sen så försöker jag dela upp min ork och min tid på båda sajterna som jag jobbar på. (The Sims iFokus och Pokémon iFokus) 

Men mest försöker jag spendera tid med dom som jag har kvar, människor såväl som djur, och göra saker som får mig att må bra och vara glad. Så fort jag börjar må bättre kommer jag dyka upp mer på sajten igen och dra igång alla projekt igen. Tillägger att även om jag inte skriver mycket så är jag härinne dagligen och läser, så jag är väl mer som en tyst smygare för stunden. 🙂

Jag vet inte när jag kommer tillbaka fullt ut igen, men jag kommer dra igång alla mina projekt (Barlow, Projekt Varg, Eithan, etc.) och hjälpa till med problemlösningar, skriva artiklar och dylikt igen så snart jag bara orkar. Glad

Jag hoppas att ni alla haft en bra sommar hittills och att den fortsätter så! ☀️

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Lumina - 留美奈
2013-07-28 03:23
#1

Var rädd om dig! ❤️

Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??

Mitchika
2013-07-28 03:28
#2

#1 Tack så mycket! Detsamma! 🤗🌺

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

KastKatt
2013-07-28 03:31
#3

Ta hand om dig!

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

kodex
2013-07-28 12:49
#4

Ta den tid du behöver och bli bättre!

SimsBrooke
2013-07-28 13:29
#5

Ta den tiden du behöver. =) Finns här om du vill snacka =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Mitchika
2013-07-28 18:22
#6

#3, #4 & #5 Tack så mycket, allihopa! 🤗🌺

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Misarn
2013-07-28 19:05
#7

Du gör rätt i att umgås med dina nära och kära som fortfarande finns kvar i jordelivet. Ta den tid du behöver vi finns kvar här när du är redo :-)

Mitchika
2013-07-28 21:09
#8

#7 Tack så mycket, det ska jag! 🤗🌺

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Hallonsmurfen
2013-07-28 21:36
#9

Stackars dig. Du ska absolut inte känna dig tvungen att jobba en massa när du mår så där. Ta den tid du behöver och kom tillbaka när du känner dig redo. Jag finns här om du vill prata. 🙂🤗

Medarbetare på Pokémon iFokus

Mitchika
2013-07-28 21:58
#10

#9 Tack så jättemycket, hallonsmurfen! 🤗🌺

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

kaninsköld
2013-07-28 23:17
#11

Stackars dig! Du är en av de bästa medarbetarna/sajtvärdarna på iFokus!

Mvh Kaninsköld

lottis98
2013-07-28 23:22
#12

Ta den tiden du behöver! Man ska alltid prioritera sina nära och kära före allt annat, framför allt i mörka tider. Jag hoppas bara att du mår bättre snart! 🙂❤️

naaw
2013-07-29 02:27
#13

Jag beklagar förlusterna. Sånt är aldrig lätt. Hoppas att du mår bättre snart igen :) Ta hand om dig! 🤗

Annons:
Gerbilles
2013-07-29 12:22
#14

Alltid svårt att förlora nära och kära, så hoppas du snart mår bättre. Sajten går ju ingenstans så ta all tid du behöver! 🤗

Upp till toppen
Annons: