01. Bilder/filmer

"Neon"enhörningar! #2

2013-11-02 14:33 #0 av: Mitchika

Det blev mycket populärare och roligare med neonenhörningar än vad jag någonsin trodde när jag skapade originaltråden. Men eftersom att vi aldrig kan få nog av fina, läckra neonenhörningar så kommer en andra tråd om dom! Skrattar

Originaltråden hittar du här, fylld med läckra neonenhörningsbilder: 
http://thesims.ifokus.se/discussions/4fc422d888f47271510011a8-neonenhorningar?discussions-1

Så, nu tycker jag att vi fortsätter i samma härliga anda med massa nya, läckra neonenhörningar! Glad

För att fortsätta och inspirera till skapandet av nya neonenhörningar så infogar jag Parry Gripps underbara låt "Neon Pegasus", som inspirerade mig till mina första fem neonenhörningar och den första tråden! Skrattar

Låt fantasin och kreativiteten flöda! Skrattar

Sajtvärd för Pokémon iFokus
Medarbetare på The Sims iFokus
"Perfektion är en väg, inte ett mål." 

Anmäl
2013-11-02 14:37 #1 av: Hallonsmurfen

Då kör jag här istället, bild för bild. Skämtar

Orion. 

Medarbetare på Pokémon iFokus

Anmäl
2013-11-02 14:37 #2 av: Hallonsmurfen

Andromeda.

Anmäl
2013-11-02 14:38 #3 av: Hallonsmurfen

Oj, det går mycket snabbare att publicera nu när det inte är så många inlägg. LiparOskyldig

Herr Lilltå.

Anmäl
2013-11-02 14:50 #4 av: Hallonsmurfen

Hahahahahaha! GapskrattarStorgråter Jag har läst igenom alla inlägg från förra tråden, och skrattar så att jag gråter åt mina typ tio första inlägg! Gapskrattar

Anmäl
2013-11-02 15:40 #5 av: Mitchika

#4 Haha, jaa, den tråden har ju ett och ett halvt år på nacken nu. Åtminstone sen första inlägget skapades. Skrattar

Vi var så unga och busiga på den tiden... ack, så saker och ting har förändrats med tiden... eller... har det...? Oskyldig

Anmäl
2013-11-02 16:05 #6 av: Hallonsmurfen

#5 Oj, bara? Känns som mycket längre. Skrattar Ja, saker förändras. Nu är vi mer mogna, och alltid stenallvarliga. Oberörd

Anmäl
2013-11-02 16:05 #7 av: Zebra02

Star Fire

Anmäl
2013-11-02 16:09 #8 av: Hallonsmurfen

Jag tyckte så mycket om Alsmens regnbågszebraenhörning att jag kände att jag också ville skapa en. Hoppas det är okej Alsmen! Glad

Jag kom inte på något namn, så han fick heta Lars. Glad

Anmäl
2013-11-02 16:11 #9 av: Hallonsmurfen

Jo, här är gruppbilden. Ignorera att Lala ser så konstig ut, hon är bara med för att visa storleken. Anledningen till hennes utseende kommer så småningom. Skämtar

Anmäl
2013-11-02 17:51 #10 av: Gerbilles

Vilka fina enhörningar det fanns här då! KärKärSkrattar

#8 Mina pappa heter Lars, hahaha... Gapskrattar

mina teckningar // #nicerinternet

Anmäl
2013-11-03 01:49 #11 av: Mitchika

#8 & #10 Min farfar heter också Lars. Skrattar

Nu kommer jag för evigt koppla ihop den där ursnygga neonenhörningen med min farfar... Gapskrattar

Anmäl
2013-11-03 09:48 #12 av: Hallonsmurfen

#10 & #11 Lars är ett väldigt stiligt namn. Skämtar

Anmäl
2014-02-19 08:58 #13 av: Hallonsmurfen

Dags att putta upp min favorit-tråd med min senaste enhörning. Jag ville ha den här typiska enhörningen. Kritvit, med lång man och guldfärgat horn. Blev väldigt nöjd! Skrattar

Anmäl
2014-02-27 21:35 #14 av: TwisterJ

Hur får ni enhörningarna så där? Jag har försökt att ändra den i ändra sim i skapa en sim men det funkar inte att få upp den delen utan jag får bara upp ändra egenskaper hos sim, aktivera åldersövergång och favoritmusik...

Någon som kan hjälpa mig?

Anmäl
2017-03-31 22:38 #15 av: Hallonsmurfen

Hej, det var inte igår och så vidare! Jag fick väldigt slumpmässig lust att leka med enhörningar i sims 3 igen såhär en fredagskväll och jag tänkte visa upp den här som jag gjort och på så sätt putta upp det här härliga konceptet med neon enhörningar.

Detta är alltså en enhörning som jag döpte till Eldsvåda och jag kanske leker mer med enhörningar i helgen som jag skriver om här, och jag hoppas någon mer blev sugen på att göra lite egna nya enhörningar för det blir alltid jag av att gå in här i tråden och jag vill gärna se ännu fler fina här uti! Skrattar 

Anmäl
2017-04-01 13:53 #16 av: LottaV

#15 Den är supervackerKär

Du är inte ensam om att få ett ryck att spela sims 3 men jag håller på med att försöka att göra min första sjöfesimSkrattar 

Anmäl
2017-04-02 09:27 #17 av: DogeLove

Hur gör man en neon enhörning? :O

----------------------------- 🐶🦁🐨🐰🐱🐭🐻🐷
Anmäl
2017-04-03 22:07 #18 av: Mitchika

#17 Det är i grund och botten en helt "vanlig" enhörning. Det råkar bara vara så att enhörningar kan lysa och glöda väldigt fint, speciellt med vissa färger. Skrattar

Namnet kommer ifrån låten i inlägg #0. En natt för flera år sedan satt jag uppe och hittade den låten, lyssnade sönder den och bestämde mig för att jag ville skapa något neon-aktigt jag med och då blev det närmsta jag kunde komma neonenhörningar i Sims 3. Skrattar

Anmäl
2017-04-04 06:21 #19 av: DogeLove

Så det är helt vanliga enhörningar?

----------------------------- 🐶🦁🐨🐰🐱🐭🐻🐷
Anmäl
2017-04-04 10:46 #20 av: Mitchika

#19 Jag vet inte om jag skulle kalla dom helt vanliga, har du sett dom? Kär

Men ja, enligt spelet är dom det. Skrattar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.