Annons:
Etikettvärldskaparverktyget
Läst 1274 ggr
Bara Anna
1/21/14, 6:50 PM

CAW - Systemfel

Efter mycket om och men (men inte allt för mycket tack och lov) så har jag kommit så långt i mitt pulande att jag ville testa att ladda upp min halvfärdiga värld och speltesta den. ´Jag exporterade världen enligt alla konstens regler - fixade bild, beskrivning etc. Men lik förbannat, när jag skulle ladda upp världen till spelet från startmenyn i Sims så får jag system-fel utan någon förklaring…. Någon som har tips på vad som kan ha gått fel?!?!

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Annons:
jjjosa
1/21/14, 9:17 PM
#1

Har inge aning varför du får det. Försökte söka lite på nätet. Men hitta ingen vettig förklaring. Det är ju så att värld skapar verktyg ett ju bara beta testat och det menas ju med att det inte är bugg fritt och man har inte gjort något mer med själva verktyget, en så som det är i dagsläget. Brukar ha stora problem med det som att det inte går att spara eller att det slutar att fungera. Vad jag tror är felet är att det har blivit något fel i spar filen som gör att du inte kan installera världen. Men har som sagt ingen aning :/. Hoppas det löser sig :)

jjjosa
1/21/14, 9:20 PM
#2

Sökte lite till och då var det någon som tipsade om att man skulle gå in på sin värld och spara om filen och döpa den till något annat och sen installera den på nytt.

Upp till toppen
Annons: