13. TS3 - Allmänt

Plasmafrukt och pengaträd

2014-02-16 22:24 #0 av: CatchFatch

Hejsan!

Jag brukar aldrig spela som vampyr i sims men nu gör jag det och jag vill väldigt gärna odla en plasmafrukt men jag vet inte vart de finns? Hittade på två sidor att det ska finnas i mataffären men jag har inga plasmafrukter där och jag har aldrig tidigare sätt en plasmafrukt, varken där eller som planta!
Är det mitt spel som buggat upp sig eller? "/ ( Den har en liiten vana att bugga olika saker )

Sen undrar jag även vart man hittar pengaträden??

Anmäl
2014-02-16 23:27 #1 av: KastKatt

plasmafrukten har jag bara hittat ibland i affären, så testa att gå dit med några dagars mellanrum kanske?

De kan även finnas som okändafrön.

pengaträd har jag bara funnit grnom att hitta frön.

Anmäl
2014-02-17 15:24 #2 av: DiamondIce

plastmafrön är lättast att hitta på natten då de lyset i rött :) Tror även det finns en mod på modthesims som gör att man alltid kan köpa plasmafrukterna?

Anmäl
2014-02-17 22:47 #3 av: CatchFatch

Jag har ALDRIG sätt plasmafrukter i affären och då har jag besökt affären varje dag i ca 10dagar! Aldrig heller under hela min sims3 period :(
Har aldrig heller sätt röda frön vilket jag borde ha gjort vid den här tiden då jag brukar spela att mamman i legacyna ska odla och måla för att dra in pengar.

Anmäl
2017-01-30 15:52 #4 av: Log_Lady

Man kan köpa plasmapaket samt plasmafruktsfrön genom datorn, dock måste man ha lite vampyrskunskaper för att köpa detta :) Detta kan man öka genom att köpa vampyr böcker genom datorn

Anmäl
2017-01-30 16:03 #5 av: Mitchika

#4 Det är en nästan tre år gammal tråd och den handlar om The Sims 3, inte The Sims 4. Glad

Sajtvärd för Pokémon iFokus
Medarbetare på The Sims iFokus
"Perfektion är en väg, inte ett mål." 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.