Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 952 ggr
Svado
4/23/14, 9:08 PM

Häst me snabb fart ser ju helt knäppt ut

Hej!

Finns det något man kan göra för att inte hästar med snabb personlighet och maxad kapplöpningsskill ska se ut som muppar när dom springer omkring?

De ser ju helt galna ut, rör sig inte alls lika snyggt som hästar som är "långsammare"… 

Något tips, eller ska man bara stå ut?

Linnea Adler
Hemmansägarens smådjur - uppfödning av kaniner & marsvin i hemmiljö.
Västerbottens Län - Storuman

Annons:
jjjosa
4/24/14, 11:57 AM
#1

nraas masterconroller använder jag för att sätta kpplöpning på 1 hela tiden. Håller med dig, det ser inte så fint ut och allt går alldeles för fort.

Icewolf88
4/24/14, 6:48 PM
#2

Det är en bugg, det ska inte alls se ut sådär. När jag köpte spelet då det släpptes, så sprang de normalt fast snabbare när de väl hade maxat sin skill. Men när utvecklarna släppte en patch så blev galoppanimationen helt knäpp. Det släpptes senare en ny patch som skulle fixa animationen, men det blev bara konstigare :( Och nu, flera expansionspaket senare, så är det fortfarande inte fixat, precis som en massa annat. Det är verkligen synd de inte fixar spelet ordentligt. Med fler nya expansionspaket så ignorerar de bara de gamla buggarna.

Man får bara hoppas att de snart släpper en enda stor patch som fixar en himla massa gamla buggar! Ganska osannolikt, men man får hoppas :)

IceTee
4/30/14, 1:52 PM
#3

mina ser ut som vanligt! Är dock nyfiken på hur det ser ut för er. Skulle ni kunna visa en video?

Medarbetare på Skor iFokus

Svado
4/30/14, 3:17 PM
#4

Om du har en häst med maximerad kapplöpningsskill + egenskapen "snabb" borde det se så ut för dig också? :O

Linnea Adler
Hemmansägarens smådjur - uppfödning av kaniner & marsvin i hemmiljö.
Västerbottens Län - Storuman

IceTee
4/30/14, 4:45 PM
#5

Mina ser ut som vanligt…

Medarbetare på Skor iFokus

Upp till toppen
Annons: