Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 2188 ggr
Delfinen02
6/2/14, 2:14 PM

varför har det blivit så liten bskärm på simsifok?

?

Annons:
SimsBrooke
6/2/14, 4:41 PM
#1

Vad är det som är fel? Och är det spelet det är fel på?

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Delfinen02
6/3/14, 9:35 AM
#2

nej inte spelet den är sidan men bara på sims iFokus. är det inte så för er? jag kanske har skrivit fel för jag ser inte vad jag skriver

Delfinen02
6/3/14, 9:36 AM
#3

allt är så litet så jag inte ser något nästan

Nelley
6/3/14, 12:49 PM
#4

Du kan ju ha råkat förminska (zoomat ut) testa att trycka ctrl och plus-knappen:)

Delfinen02
6/3/14, 5:51 PM
#5

Nej det går inte heller men om jag går in på tex minecraftifokus så blir det vanlig skärm

Nelley
6/3/14, 7:36 PM
#6

Vadå, går det inte att trycka ctrl och + ?????:P vet du vad jag menar?

Annons:
SimsBrooke
6/3/14, 9:03 PM
#7

Eftersom tråden handlar om The sims iFokus och inte med spelet så ändra jag vart du hade lagt den =)

Tryck som #6 säger på Ctrl och - håll in ctrl och tryck på plustecknet Då vid siffrorna.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Gasoline
6/4/14, 9:15 PM
#8

Märklig att det bara verkar vara på denna sida :-/ Tänkte först att du kanske råkat klicka in dig på mobilversionen via datorn men då borde det mesta bli större. Jag håller tummarna för att ovan tips löser problemet :-)

IceTee
6/5/14, 5:18 PM
#9

upplever inte heller det problemet, men har svårt att tro att du zoomat eftersom det är ok på de andra sidorna… kan du ta en screenshot så vi enklare kan se?

Medarbetare på Skor iFokus

Nelley
6/5/14, 5:46 PM
#10

#9 Jo om man har råkat zooma på en sida och sedan går in på en annan så är det inte samma eftersom det är olika webbadresser ellernåt(vet inte riktigt varför;)). Du kan testa själv, man zoomar in ctrl + och zoomar ut ctrl -

tindra8899
6/6/14, 9:31 AM
#11

ja det är som #10 säger om ni prövar själva så blir det likadant,, så Ts pröva att göra det 😉

HjärtaVila i frid Vanilj & MollyHjärta

Upp till toppen
Annons: