Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1023 ggr
Castiel.
2014-07-29 12:10

Sims 3 funkar inte

Idag blev jag jättesugen på att spela Sims 3 igen, men nu har jag fått exakt samma problem som jag fick för lite över ett år sedan. Först så lägger Sims3Launchern av och sen när jag använder applikationen som går direkt till spelet utan att gå via programstart så kommer jag bara till en svart skärm och sen kraschar spelet. EA loggan kommer alltså aldrig fram. 

Jag uppdaterade datorns grafik drivrutiner för inte så länge sen plus att jag uppdaterat alla andra drivrutiner, spelet funkade hur bra som helst för typ 4 dagar sedan.

Någon som vet vad som är fel?

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Annons:
Castiel.
2014-07-29 12:20
#1

Kan tillägga att jag spelar på en HP Compaq Mobile Workstation 8510w. Enligt hemsidan Can You Run It så ska min dator kunna spela Sims 3 utan problem.

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Rumblebee
2014-07-29 16:53
#2

Nu har jag aldrig använt mig av den där sidan, så vet inte vad den visar (sitter vid tablet så kan inte prova själv). Men har tillräckligt med minne tillgängligt?

Aniara14
2014-07-29 17:44
#3

Testa att köra en dxdiag rapport, klicka på Spara all information, och lägg  den på skrivbordet på din dator. Öppna den sen och kopiera all texten ner till mellan Revision ID och Driver Strong Name.  Klistra sen in den texten i ditt inlägg här.

På så sätt blir det ju lite lättare att ha en åsikt om vad det kan vara som är fel.

An ounce of prevention is worth a pound of cure

Upp till toppen
Annons: