Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 1395 ggr
Nelley
7/29/14, 10:55 PM

The Sims 4 CAS demo

Såg just att jag fått sims 4 cas demo!! Synd bara att jag gjorde det så sent… 😃 har du fått sims 4 demot?🙂

Annons:
[MARWAKE]
7/29/14, 11:19 PM
#1

Nej, hur får man det? Vill gärna ha det men vet inte hur/var man får tag i det.

Nelley
7/30/14, 12:11 AM
#2

#1 Jag är inte säker, haha (; men jag tror att det beror på hur många simsspel registrerade på origin/thesims… jag har nio sims 3 spel registrerade + medieval spelen och sims 2 ultimate collection (fast det gjorde jag nyss😃)

[SimsFreakEmilia]1
7/30/14, 8:16 AM
#3

#1 #2 Det är några slumpvalda simmare, en del för att dem är stora inom sim världen. Min kompis har alla expationspaket och prylpacket till sims 3, för att hon är bortskämd. Men hon vet inte hur man flyttar till ett nytt hus, åker in i framtiden, vad CC är eller vart man får dag i plasmafrukt. Alltså är hon inte precis provs på sims men har alla expations och prylpacket. Men, dem flesta som är stora inom sims världen har många expansions och prylpacket.

Icewolf88
7/30/14, 1:10 PM
#4

Jag väntar desperat efter demot, haha. Jag kollar varje dag Origin. Antar att jag kommer att få demot när det släpps officiellt för alla.

Jag har hört att alla som har ett Origin konto kan få demot. Har också hört att vissa som inte ens intresserar sig för The Sims, har fått demot. Tycker verkligen att det var en dum idé att skicka ut demot till slumpvalda personer.

SimsBrooke
7/30/14, 3:39 PM
#5

Jag fick inbjudan av EA, och jag har alla the sims spel av trean. Det var precis som #3 Säger att det var slumpmässiga fans som fick inbjudan.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Upp till toppen
Annons: