Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 35540 ggr
fiffeliffe
9/11/14, 9:23 AM

The Sims 4 husdjur

Hej! En sak jag har funderat på är husdjur expansionen som kommer komma till The Sims 4 (eller ja, inget är sagt men jag är ganska säker på att de kommer) Jag själv hoppas verkligen på att man ska kunna ändra höjd på djuren, så man kan göra olika storlekar på dom liksom. Sen hoppas jag också på att fler djur ska komma till CAS och inte bara katt hund och häst. Är det något speciellt ni vill ha från den expansionen? Jag kommer heller inte köpa Sims 4 om det inte kommer hästar

Cool

Annons:
MsSofieG
9/11/14, 6:54 PM
#1

Ooh ja, jag har mycket förhoppningar på djurexpansionen till 4:an om den kommer. Hoppas att det blir fler spelbara djur och jag hoppas att vi kommer få kaniner. Skulle vara sjukt kul att kunna ha kaniner sim frigående djur (som både hund och katt). Men skulle nog tro att det kommer få fortsätta vara en dröm. De har inte visat något större intresse för de mindre djuren än och skulle inte tro att de kommer göra det heller ^^

Castiel.
9/11/14, 7:26 PM
#2

Jag har hört att det kommer finnas ett Husdjur expansionspaket, men hästar kommer inte finnas med.

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

fiffeliffe
9/11/14, 8:17 PM
#3

#2 brb ska gråta

Cool

Urhasten
2/25/15, 7:26 PM
#4

#2 

Nu gråter mitt hjärta med… 😭

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

Ikajo
2/25/15, 8:34 PM
#5

Jag tror det är lite för tidigt att säga vad som kommer vara med eller inte… jag menar, första EP:n är inte ens släppt än.

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

Urhasten
2/26/15, 4:14 PM
#6

#5

Jag Googlade lite och hittade lite information. Har dock ingen länk att referera till för den tappade jag bort. Precis som du skriver är det för tidigt att spekulera kring, men det man menar med att hästar och djur inte finns är förstås att det inte finns (som vanligt) i första spelet, basspelet. Djur och andra expansioner kommer som vanligt i efterhand. Jag Googlade fram att det till och med kommer vara möjligt att införskaffa bondgårdsdjur så som får, kor, kaniner, grisar, etc. 

Jag ser fram mot att veta mer när mer information släpps! 🎈

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

Annons:
ForeverEmma_
2/26/15, 5:29 PM
#7

#6 åååå hoppas att man kommer kunna göra bondgård! Då kommer jag bli överlycklig

Hälsningar Emma & Kardemumma

Vila i frid Bianca, Wilda & MulanHjärta

axa
10/30/15, 7:47 AM
#8

Puttar upp tråden, vet någon/har tillverkarna gått ut med när husdjur kommer ut?

SimsBrooke
10/30/15, 2:19 PM
#9

#8 Nej har inte sett något!

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Ikajo
10/30/15, 3:21 PM
#10

De brukar inte lämna ut information innan det är nära till släppdatum. Undantaget när det är större event. I december kommer nästa ep och tredje spelpaketet komma i början av nästa år.

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

Castiel.
11/2/15, 4:09 PM
#11

#6 om det kommer ett bondgårdstema (vilket det ser ut att göra med tanke på hur världen ser ut i Get Together), så måste det ju finnas hästar? Jag menar, en bondgård utan hästar är som ett dagis utan barn. Kanske dålig jämförelse men ni fattar, haha. Hoppas verkligen att hästar kommer finnas.

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Hundtassens
9/23/16, 12:34 PM
#12

Har någon hört något på sistone om detta? Vill så gärna ha husdjur! Så tråkigt att behöva spela med djur på 3an när jag tycker att 4an är så mycket bättre 😓

Mitchika
9/23/16, 2:07 PM
#13

#12 Inget nytt än, är jag rädd. Nästkommande expansion är Stadsliv. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Hundtassens
9/26/16, 12:26 PM
#14

Ja det går att förhandsboka stadsliv men hur lång tid tar det tills nästa expansionspaketet kommer ut? Hoppas verkligen att det är djur då 🙈

Mitchika
9/26/16, 5:42 PM
#15

#14 Det vet man inte. Ett år, kanske? Det var nästan ett år mellan Trevligt Tillsammans och Stadsliv, lite mindre mellan Dags att jobba och Trevligt Tillsammans. Så vi kanske  kan räkna med nyheter kring en ny expansion 10-12 månader efter att Stadsliv släppts? 

Det beror på vad det är för expansion och hur mycket dom behöver jobba på den. Samt vad dom väljer att ha för inställning kring det. The Sims-teamet verkar inte intresserade av att avslöja expansionerna i förväg eller ge ledtrådar förrän expansionerna är nära att släppas (så har det varit hittills i alla fall), så vi kan nog inte räkna med att höra något om nästa expansion i första taget.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Malia
1/27/17, 4:30 AM
#16

Åh, någon som vet något nytt? Jag planerar  nämligen att köpa TS4 men vet inte om jag ska med tanke på att det inte finns en husdjurs expansion än… D:

Urhasten
1/28/17, 8:56 PM
#17

#16 Verkar inte vara aktuellt än, tyvärr 😭

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

_Elina
1/29/17, 1:45 PM
#18

"Today’s content update, which introduces toddlers to The Sims 4, also brings code updates that heavily points to a Pets expansion pack. In the XML resource “relationships.relationship_tracker_tuning”, there is XML code that explicitly mentions cats and dogs."

http://simscommunity.info/2017/01/12/the-sims-4-code-found-for-pets-expansion-pack/

Urhasten
1/30/17, 3:10 PM
#19

Det känns dock så tråkigt att "fuska" sig till djur. De borde bara langa ut spelet med djur ☀️

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

Mitchika
1/30/17, 3:14 PM
#20

#19 Fuska till sig? Det handlar inte om att fuska. Om det där stämmer så är det där programmeringskod för spelet som innebär att dom förbereder spelet för ett släpp av en husdjursexpansion. Dom programmerar in kod i spelet i förväg för att spelet ska innehålla djur i framtiden. Kanske rentutav nästa expansion redan. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Urhasten
2/1/17, 10:31 AM
#21

#20 Jaså, vad bra! Ja, då är jag nöjd haha! 😂 Försöker att använda så lite koder i spelet som möjligt. Använder aldrig det annars så skulle vara tråkigt att behöva det nu. Hoppas dem släpper djur i framtiden. Gärna snart 🙂

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

Hamster:P
3/4/17, 1:26 PM
#22

Det har kommit en ny grej till sims 4 där man kan få hjälp med grejer (Jag är sämst på att förklara). Det finns olika flikar typ som "Hur man skapar en sim" eller "Byggläge". Men sen av någon konstig anledning så fanns det en flik som hette "Kaniner" och när man gick in på den så stod det bara "Japp, kaniner". Jag tror iaf att husdjur kommer till sims 4 snart. Vill bara tilllägga att jag vet att den här tråden är från 2014, men ville bara dela med mig av det jag hittade :)

[076-632 42 70]
3/6/17, 7:56 PM
#23

Hej`!

Jag skulle gärna vilja veta när sims 4 husdjur kommer ut! För jag älskade grejen med husdjur i sims 3 och då borde väll den utvecklingen komma till sims 4 eller?  Det jag menar är att ända sen 2014 så sa folk att sims 4 kommer att få husdjur men det är 2017 nu. När ska det börja hända saker? Det har kommit ut många pack på dom här två åren men inte de vi har önskat oss. Jag vet att de är svårt att göra spel och få det så bra så möjligt men dom kan väll säga något. Jag fyller om 9 dagar och det skulle vara kul att vakna upp med sims 4 husdjur.

Vrilen
3/6/17, 9:25 PM
#24

Dom har inte sagt att det ska komma något så vi får nog bara vänta.

SimsBrooke
3/7/17, 12:18 PM
#25

#23 Det är ingen som sagt att Husdjur ens kommer till The sims 4. Det är i så fall bara rykten som har blossat upp. Vi får vänta och se hur det ser ut =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Jollan1208
8/12/17, 6:20 PM
#26

Vet någon om det finns information än? Trots gammal tråd men jag saknar att kunna skapa och spela med djur :(

Hamster:P
8/12/17, 8:38 PM
#27

Finns en kanal på Youtube som heter " Iron Seagull", och han lägger upp videor om sims & så…

Annons:
Urhasten
8/13/17, 11:34 AM
#28

Hittills inga djur vad jag vet… Orkar heller inte "fuska" mig till det. Vill ha ett gamepack!

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

PennyTrollet
8/21/17, 8:10 PM
#29

Den 10 november 2017 släpps The sims 4 Hundar och katter!!

Vrilen
8/21/17, 9:05 PM
#30

🥳🥳🥳

Upp till toppen
Annons: