Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 5607 ggr
Nicollan
9/20/14, 10:01 PM

Skapa nytt hushåll (Ts4)

När man trycker på "Skapa nytt hushåll" i början, försvinner då föregående familj man gjort?
Alltså, kan man bara spela i de två världar som finns? Inte ha flera sparade spel med samma värld, fast olika simmar, som i 3an?
Hittar nämligen inte mina familjer, bara den senaste 😭
Blev rörigt nu kanske. Vet inte riktigt hur jag ska förklara men hoppas nån förstår! :)

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

Annons:
Vermin
9/20/14, 10:07 PM
#1

Du kan ha flera hushåll i samma värld, jo. Du kan även skapa ett nytt hushåll till en ny värld där ditt första hushåll inte finns med

Vermin
9/20/14, 10:07 PM
#2

Ska finnas någon knapp när du är i världen uppe till höger, "hantera hushåll" eller liknande, då kan du flytta in hushåll du skapat

Nicollan
9/22/14, 12:22 PM
#3

Hittade det inte i hantera hushåll, men precis när man starta spelet fanns det visst en "Ladda" knapp i högra hörnet! Puh, tur det👍

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

Vermin
9/22/14, 1:01 PM
#4

Så var det ja! Kom inte på exakt hur det fungerade :)

Upp till toppen
Annons: