Annons:
Etikettövrigt
Läst 1260 ggr
[[Rabbitsforlife]]
9/28/14, 7:03 PM

Vad har ni för datorer?

Min dator som jag spelade sims på har gått sönder och nu funderar jag på vilken dator som ska bli min nästa i samband med att sims 4 ska införskaffas. :) Så vad har ni för datorer som ni spelar med? Funkar det bra? Något tips på vad man kan köpa för dator med en studentplånbok? :) Helst bärbar och inte stationär.

Annons:
The Idizen
9/30/14, 10:05 PM
#1

Jag har en Macbook Pro, har inte the sims 4 men kör flera olika the sims 3 på den kan vara problem ibland med att den inte hittar någon spelskiva annars är det bra. :)

Live Hjärta Laugh Hjärta Love Hjärta

LottaV
10/1/14, 7:09 AM
#2

Om du ska spela 4an så måste du ha Windows.

Ett gott skratt förlänger livet

marta01
10/1/14, 7:14 AM
#3

eller en widovs lesens att installera på mac om du inte har en sådan liggande borde du köra på windovs dator för att en sådan kostar typ 900kr har jag läst någon stans

Strunta i vad andra tycker och var dig själv.

[[Rabbitsforlife]]
10/1/14, 7:13 PM
#4

Macbook kan jag inte med så en sådan blir det nog inte. Men tack för tipset iallafall! :)

Min gamla dator var en asus och den hängde inte riktigt med och tyckte inte om när det var för många expantioner installerade för då stängde den ner spelet hela tiden, dock så var det ingen dyr variant så hade inte så stora förhoppningar på den från början egentligen.. Kan inget om datorer så behöver lite experttips på den fronten.  :)

Upp till toppen
Annons: