Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 1160 ggr
Medaljjägaren
10/31/14, 8:32 PM

Svårighet för The Sims

Hej! Jag undrar en sak. Är The Sims svårt när det gäller att typ bygga hus och göra gubbar och sådant? Och för er kanske det inte är så svårt, men jag tänkte för mig som inte är skit teknisk, och inte kan engelska SÅ bra. Men hur är det för er?

YEY, INSIDER!

Annons:
Medaljjägaren
10/31/14, 8:34 PM
#1

Och "vilket" (skriver man så?) Sims skulle ni rekommendera till en nybörjare?

YEY, INSIDER!

Lia
10/31/14, 8:42 PM
#2

Det är ju på svenska om du vill det :)

Nu har jag inte provat 4:an än, så jag kan inte säga något om den. Men jag tycket att alla spel är jättebra. På ett sätt saknar jag tvåan när jag spelar trean, men samtidigt tycker jag att trean är lättare. Men skulle gissa att fyran är ännu lättare? Jag hade börjat med fyran tror jag. 

Personligen känner jag mest "sims-känsla" av tvåan :)

Bara Anna
10/31/14, 9:23 PM
#3

Under förutsättning att du skaffar ditt spel på laglig väg från spelbutik i Sverige så kommer ditt spel att installeras på svenska! Så språk behöver du inte oroa dig för…

Gällande vilken spel-serie att välja så skulle jag säga att välja Sims 4. Inte för att det nödvändigtvis är bäst (där är det ju så delade meningar…) utan för att det är nyast, fräschast och so far buggfriast och laddningstiden är en DRÖM jämfört med trean!

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Medaljjägaren
11/7/14, 3:12 PM
#4

Okej :-)

YEY, INSIDER!

KastKatt
11/7/14, 4:55 PM
#5

Det finns dessutom väldigt bra hjälp-avsnitt där de visar steg för steg hur man spelar och bygger :)

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

kolpa
11/9/14, 9:08 AM
#6

Jag tyckte 2:an var lätt för det var den jag hade spelat mest, men nu är jag nog bättre på 3:an för jag vet mer, har spelat längre och det är mer detaljer. Men 2:an är nog lättare för dig som inte spelat något, så jag skulle säga att 2:an är lättare men lite tråkigare dock  :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: