Annons:
Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 984 ggr
komkoma
2014-11-19 12:17

Vilken är den roligaste expansionen(Sims3)

Jag har bara Sims 3 på min dator men har funderat på att lägga till något extra till spelet. 
Vilket tycker Du är den roligaste expansionen du har köpt?

Annons:
Skogsraah
2014-11-19 13:36
#1

Riktigt svårt… Men husdjur är nog viktigast för mig om jag säger så! Vill alltid ha djur i mina familjer. Sedan gillar jag verkligen Övernaturligt 🙂

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

simskontot
2014-11-19 22:51
#2

Hm… alla är roliga på olika sätt. Jag gillar Kvällsnöjen och Årstider bäst tror jag! Staden man får i Kvällsnöjen (hoppas inte jag säger fel nu!) är fantastisk!, och det är såklart jättekul att ha snö 😃.

Sabsan
2014-11-22 21:59
#3

Årstider och husdjur säger jag nog. Men jag har alla spelen så det är svårt nu i efterhand att koppla visst innehåll till en specifik expansion. :P

The Idizen
2014-11-23 21:20
#4

Åhh, kan inte välja haha! Tycker också om årstider, kvällsnöjen är också kul .. 🙂 Åhh gillar alla, det är nog bara att chansa egentligen .. Gå efter vad du själv gillar typ …

Live Hjärta Laugh Hjärta Love Hjärta

Galenidjur
2014-11-24 22:22
#5

Har nästan alla expansionspaket och jag tycker personligen att destination världen är det allra bästa :)

✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

Upp till toppen
Annons: