Annons:
Etikettövrigt
Läst 715 ggr
Krusing
12/14/14, 7:47 PM

The Sims exchange träff i Stockholm

Jag tänkte kolla lite hur stort intresset är bland alla att träffas på ett spelkonvent för Sims där man får visa upp och byta simmar / hus / familjer osv.

Om intresset finns kan jag försöka arrangera något här i Stockholm, tyvärr måste i så fall alla intresserade vara med och bidra till kostnaden för lokal etc.

Skriv vad ni tänker om saken 🙂

Annons:
Mitchika
12/14/14, 9:14 PM
#1

Åh, det låter som en spännande idé! Jag bor inte långt ifrån Stockholm, så det låter intressant för mig. 😃

Hur är det tänkt att man ska visa upp och byta sina simmar/hus/familjer? Ska man ta med sig sina datorer eller har du något annat i åtanke? 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Krusing
12/14/14, 9:25 PM
#2

Jag tänkte att man kunde arrangera det som ett LAN där alla tar med sig sina datorer och spelar tillsammans.

Mitchika
12/14/14, 9:30 PM
#3

#2 Gud, det låter underbart! 😮😍

Jag vill absolut komma på något sådant! Jag har det inte jättebra ställt ekonomiskt, men jag bidrar gärna så länge som det inte blir skyhöga kostnader. 🙂

Sen är jag lite snål om mina familjer och simmar så det kanske inte blir mycket byte från min sida, men jag vill gärna spela ihop med andra simmar och jag visar gärna upp det jag har. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Upp till toppen
Annons: