Annons:
Etikettskapat
Läst 1282 ggr
hejsvejs123
2015-01-08 18:57

Sunset Valley Remake

Blev inspirerad av en annan här på iFokus som gjorde om Sunset Valley så tänkte ge det ett försök också! :) Har börjat bygga nu och kommer lägga ut bilder så ofta jag kan! Detta har jag planerat att bygga bl.a: En bar med bra musik, drinkar, fotbollsspel, tv osv 2 stora lekplatser 2 stora parker 2 olika stränder (istället för bara en) Ev. ett köpcenter (blomsteraffär, fik osv) Olika radhusområden för barnfamiljer Gym och pooler Blomstergård med café (Rosas blomsterträdgård ska den heta haha..) + allt det vanliga som behövs i staden Staden kommer bli väldigt anpassad för barnfamiljer osv. Mycket lekplatser osv, men samtidigt bra för singlar med bar, många resturanger osv. Ska också ändra utseende på alla familjer i staden. Så dom gamla är kvar, men kommer vara betydligt mycket snyggare haha ;P Och sen ska jag göra lite fler familjer med. Följ gärna och kom gärna med tips på vad som kan finnas mer i staden! :) Bilder kommer snart när jag kommit en bit på byggandet! :D

Annons:
AilyAdams
2015-01-08 19:23
#1

Nu blev jag också sugen… Älskar sunset valley men det finns alltid så dåligt med plats för alla expansioner.

 **************************
Heter det De eller Dem?

Kellyi
2015-01-09 15:17
#2

Låter roligt! :D följer :) men tror att jag hörde någon stanns att man mst ladda ner nått för att folk ska flytta in i husen, skaffa jobb o.s.v (så att staden inte står "stilla) men vet inte riktigt, någon annan som vet? Rätta mig om jag har fel :)

Mvh Kelly och alla hamstar :)

AilyAdams
2015-01-09 16:01
#3

#2 Storyprogression mod är bra för alla som spelar sina kvarter lite längre. Jag glömde att lägga in det en gång efter nyinstallation och jag fattade inte varför det bara fanns gamlingar i staden…

 **************************
Heter det De eller Dem?

Kellyi
2015-01-09 16:55
#4

Ok, haha :) #3

Mvh Kelly och alla hamstar :)

Upp till toppen
Annons: