Annons:
Etikettpresentera-dig
Läst 1425 ggr
Pilaar
2015-01-15 19:42

Presentation: Pilaar

Halloj allihopa! :D Tänkte presentera mig nu efter att till slut valt att skapa ett konto här på sajten efter en tids spökande i bakgrunden :) Jag har spelat sims 3 sedan det kom ut och har nu också sims 4. Jag föredrar dock ännu trean, även om fyran också har sina fördelar. Jag är från Finland, vilket kanske kan vara bra att veta. Jag tycker om ,förutom att spela sims, att läsa och skriva historier. Jag har ännu inte bestämt om jag ska dela mina simmar med er, men det får tiden utvisa! Jag har för närvarande ett aktivt hushåll i sims 4 och två i sims 3. Tills vidare börjar jag med att bekanta mig med sajtens funktioner och läsa om andra medlemmars spännande historier/utmaningar! //Pilaar

Annons:
Mitchika
2015-01-15 19:47
#1

Varmt välkommen till sajten! 😃

Jättekul att du gick med, hoppas du kommer trivas! 😃

Har du några frågor eller om du undrar något så är det bara att fråga på, folket här på sajten är ruskigt trevliga och hjälpsamma. 🙂

Du kan annars alltid vända dig till någon av oss i ledningen om det skulle vara något. SimsBrooke (vår sajtvärd) och jag (den terroriserande medarbetaren) är aktivast för stunden. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Pilaar
2015-01-15 19:52
#2

Tack så mycket! Jag tror jag kommer trivas riktigt bra, har redan lagt mörke till den trevliga stämningen här! Jag ser fram emot att kunna delta i diskussionerna. Kan börja med att fråga så här snabbt om hur man får sådana där smileys du använder? Jag är en fruktansvärd missbrukare av sådana, även om jag ska försöka hålla dem inne så jag inte använder alltför många! ;)

Mitchika
2015-01-15 20:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

#2 Smileys får du upp genom att klicka på Smiley-ikonen i menyn precis ovanför där du skriver inläggen! 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Surpan
2015-01-16 08:18
#4

Välkommen! 🙂

/Surpan

Pilaar
2015-01-16 13:38
#5

#3 Tack! Men när jag är inne via mobil eller iPad så syns inte menyn :/ Ska se hur det ser ut på datorn senare idag! #4 Tack så mycket!

Mitchika
2015-01-16 14:03
#6

#5 Aha, via iPad eller mobil! Där vet jag faktiskt inte hur det fungerar, om jag ska vara ärlig. 🤔

Jag använder bara min stationära dator när jag är inne på iFokus, så det är den enda erfarenhet jag har av iFokus är jag rädd.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Surpan
2015-01-16 14:04
#7

Det går inte att göra smileysar på annat än dator tyvärr.. Tycker det är tråkigt.

/Surpan

Pilaar
2015-01-16 14:30
#8

#6 Det går inte som #7 Surpan sade att göra smileys på annat än dator, fick det bekräftat nu när jag är inloggad på min stationära dator😐 Nå, det går nog att leva med!

#7 Du har så rätt! Tack för svaret 🙂

Upp till toppen
Annons: