Annons:
Etikettspelhjälp
Läst 3216 ggr
[masken123]
1/22/15, 4:41 PM

Kan inte få barn!?

Mina simmar kan inte få barn! "Plinget" kommer aldrig, jag har försökt flera gånger, både i duschen och sängen!😕 kan någon hjälpa mig?

Annons:
Hells Angel
1/22/15, 4:45 PM
#1

Har du på engelska eller på svenska?

When life gives you lemons, freeze them and throw them at the ones who makes your life hard.

Lia
1/22/15, 4:46 PM
#2

3:an? Ibland plingar inte mina heller, så då är det svårt att veta om det blev nåt. Men jag har universitetsliv, så när det händer går jag in i telefonen och ser ifall det går att skicka henne till universitetet. Om hon är gravid står det att det inte går att skicka henne, eftersom hon är gravid. Annars är det bara att försöka igen 😃 Går det inte alls så kanske du ska starta om?

[masken123]
1/22/15, 4:50 PM
#3

Jepp 3:an! Jag har på svenska också! Men om hon inte är gravid, allstå inte fått meddelandet än, kan dem väl göra allting? Har universitetsliv också! Ska iallafall testa, tack för snabba svar!

Lia
1/22/15, 4:55 PM
#4

#3 Nej, oavsett meddelande eller ej så kan man inte åka till universitetet, så det är lite av ett graviditetstest att försöka ringa dit 😃

[masken123]
1/22/15, 5:27 PM
#5

Jaha! Okej! Jag testade, och isåfall var hon inte gravid…😡

men jag ringde inte, utan bara kollade ifall möjligheten var grå eller inte, och det var den inte! Är det så du gör också?😉

Hells Angel
1/22/15, 7:08 PM
#6

Annars när man försöker skaffa barn, kolla så du trycker på "försök skaffa barn" och inte "woohoo" eller vad det nu står (jag har på engelska".

When life gives you lemons, freeze them and throw them at the ones who makes your life hard.

Annons:
Lia
1/22/15, 7:52 PM
#7

#5 Ja, precis, om hon är gravid går det inte att klicka, så du ska inte klicka. Men som #6 sa, se så du inte råkar klicka på myspys. Har du provat att starta om spelet?

[masken123]
1/23/15, 9:33 PM
#8

#6 Jag klickade på rätt…😕

Det har varit så flera gånger, alltså jag har startat om spelet innan. Lite typiskt, för det är den här familjen som jag gillar och håller på mest med nu!😡

kolpa
1/25/15, 9:53 PM
#9

Testa om det går med en annan familj, ifall det är bara hon som inte kan få, är det så får du väl bara fortsätta försöka… eller adoptera om du vill det? lycka till :)

Upp till toppen
Annons: