Annons:
Etikettsimsspel-köpes
Läst 1988 ggr
[Thew]1
3/12/15, 8:18 PM

The sims 1

Heeeeeeey! Är de nån som har ett The sims spel att sälja? Alltså The sims 1, Grundspelet. Har aldrig spelat 1an det men skulle vilja prova! 😃 (Okej…en gång när jag fick prova på ett ställe…)

Annons:
Dvärgis1234
3/14/15, 3:11 PM
#1

Jag köpte ett paket på¨tradera med alla the sims 1 spelet förra månaden för 300 kroner. Men de var pengar i sjön. Sims 1 fungerar inte på nya datorer tyvärr. Det kan funka. För mig så funkade det 1a dagen sen gick de inte mer! :(


[Thew]1
3/15/15, 2:16 PM
#2

#1 Jaha…men tack ändå!

Lia
3/15/15, 4:40 PM
#3

Jag kunde inte heller installera mina sims 1 på min nya dator. Synd! Får prova på pojkvännens dator, som är 15 år gammal, that should do the trick!

[Jennah]
3/15/15, 9:22 PM
#4

Borde det inte gå att göra en virtuell dator i datorn och installera, med ett annat operativsystem? Om man är datorkunnig. Hur som helst, ska du köpa ettan rekommenderar jag att kolla efter en av de skivor där expansionerna är inkluderade. Vill du prova ettan för att dt är kul eller för att det är för dyrt med 3 och 4? För tvåan brukar vara väldigt billig också :)

SimsBrooke
1/19/16, 11:59 AM
#5

Jag har tre The sims 1 spel som bara ligger och skräpar kommer aldrig spela det igen.

Spelen är:
Superstar
Making Magic
Unleashed

Hot date skivan fanns inte i fodralet ska kolla om jag hittar den annars är det bara de ovan.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Upp till toppen
Annons: