Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 45190 ggr
Bara Anna
3/18/15, 2:41 PM

Att döda sin Sim

Jag försöker ju som sagt att spela utmaningen Black Widow. Flirta ---> Gifta sig ----> Döda ----> Flirta igen. Och jag har insett att manliga sims är mer tåliga än vad man kan tro….Vet inte hur mycket jag bråkade med Lizzis karl och bedrog honom utan att han blev mer än Ilsken tex. Suck1 🙀 Nu vill jag ha era bästa och beprövade knep att ha ihjäl era simmar. Förutom då att mura in dem….

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Annons:
[StarShadowsReptiles]
3/18/15, 2:47 PM
#1

jaha nu så försvann min sims

men bli icke oroliga shadow fixar det här på nolltid

[StarShadowsReptiles]
3/18/15, 2:49 PM
#2

oj fel artikel srry

😮

Skogsraah
3/18/15, 2:59 PM
#3

Koplantan kan ju fungera om han äter tårtbiten två gånger 😃 Har du murat in dem när de är i en pool? Tror det ska gå snabbare.

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Bara Anna
3/18/15, 3:08 PM
#4

Mmmm, koplanta är ju ett alternativ. Hon harju ganska mycket fritid så varför inte? Hörde att dränka är svårt, då de klättrar upp igen. Men kanske med riktigt tighta väggar? Och en annan fråga? Snabbaste sättet att ha sönder elektronik? Skulle vara roligt med många olika spöken….

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Skogsraah
3/18/15, 3:21 PM
#5

#4 Ja, koplanta skulle jag absolut köra på! Så länge du kan styra den manliga simmen så att han just kan äta tårtan två gånger. Och ja, med tighta väggar ska det gå, eller staket 🙂

Snabbaste sättet att ha sönder elektronik vet jag nog inte… Men se till att den manliga simmen lagar allt möjligt utan händighetsfärdighet och fortsätter när han får en stöt 🤪

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Skogsraah
3/18/15, 3:21 PM
#6

Oh! De kan ju också dö av att vara alldeles för lekfulla eller för generade. Så om det går att få honom att göra massa sådant bör ett dödsfall vara nära!

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Annons:
LottaV
3/18/15, 5:49 PM
#7

Generade är det lättaste sättet tycker jag i allafall.😇

Ett gott skratt förlänger livet

zimm
3/18/15, 5:57 PM
#8

Jag och en kompis skulle köra en Legacy idag det gick inte ens en simdag så dog hon haha. Men skulle nog säga att svälta är det lättaste sättet att döda på. Synd att man inte kan halshugga dom eller något sånt haha.

Medarbetare på

Star Wars

[xMondSy]
3/18/15, 6:06 PM
#9

Sims 3 eller 4?

I 4an om du placerar staket runt poolen så kan de inte komma upp, men det kan fortfarande ha konversationer med simmar runt om. Snacka om kul i väntan på sin död, snacka med simmen vars hem man ska dö i xD
För mig tog de nog beroende på humör ett par timmar till att de är väldigt enbitna och man tröttnar :P

Mida
3/18/15, 6:39 PM
#10

Låt diskmaskinen gå sönder, vänta tills det är en stooor vattenpöl runt och låt honom prova laga den, fungerar nästan varje gång för mig :O Och annars får de en riiiktigt hemskt stöt xD  Fungerar dock bara om simmen i fråga inte har någon som helst händighet. (sims 3 vet inte hur det är i 4an)

rosedark16
3/18/15, 6:42 PM
#11

1. Ta kiss/vatten på marken

2. Flytta en tv ditt.

3. Ta din sim till tv och sätt på den

4. Död sim

Vet inte om det funkar på 4.Tog kål på en av mina första fav sim. Och om du har  universitetsliv så vet jag ett snabbare sätt

1. Ta/köp högtalare mikrofon, vet inte vad det heter typ

2. Tryck in= Prata dumt mot döden. Det står något liknade

3. Döden blir sur och kommer.

4. Död

Ibland skonar döden dig,fast gör det igen så dör du. Tar max 3 gånger för mig

rosedark16
3/18/15, 6:42 PM
#12

Och vet inte om du har 2,3,4?

Nelley
3/18/15, 7:00 PM
#13

Rosedark16, kategorin är "the Sims 4"😉

Annons:
rosedark16
3/18/15, 7:02 PM
#14

Såg inte det cx

rosedark16
3/18/15, 7:02 PM
#15

Voodoodocka? Tror man kan död någon med det :l

densomundrar
3/19/15, 8:21 AM
#16

Kan dom dö för att dom är för arga? :-o

Bara Anna
3/19/15, 11:25 AM
#17

#16 Hjärtinfarkt typ tror jag.

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

densomundrar
3/19/15, 11:50 AM
#18

#17 aaa, tack för svar :-) nu har jag ett nytt projekt på g när jag kommer hem, mohahahaha :-)

eeeliiinnn
3/19/15, 4:50 PM
#19

Vad är koplantan, vad gör den och hur får man den? xD

Vetinteriktigt
12/29/15, 3:02 PM
#20

Du kan ju göra så att den brinner upp när den laggar mat

Annons:
Djungelvrål.
12/30/15, 10:48 PM
#21

att ta in simmen i ett litet rum utan möbler och låta simmen svälta, är ju lättast enligt mig. (tänk på att inte ha frukt eller dylikt i simmens "korg" (tappade det riktiga ordet helt) 😂)

Denna kommentar har tagits bort.
GemTwist
8/5/17, 11:48 AM
#23

För att ta sönder saker så är det bästa att ha hög rackartygsfärdighet och sabotera sakerna eller ha enormt många spöken på tomten. (Blev så trött på att allt hela tiden gick sönder så byggde en kyrkogård åt dem)

Det tar enormt lång tid att döda dem genom att låsa dörren in till ett rum för dem… Går snabbare med dålig blåsfisknigiri. Och ifall han är åldring är det bara att ta han på en springtur och sedan woohooa. 

Att sätta igång en eld är ganska svårt, men är lättast genom att göra tårtor på nivå 1 matlaganing. (och en dålig spis.)

Att ge elchocker är också svårt. Har haft en chock i alla mina 1800 sims timmar.

Voodoo dockor tror jag inte tar död på simmar. Har försökt ett par gånger.

Gör han annars generad. Var bara försiktig så att din sim inte heller blir för generad.

GemTwist
8/5/17, 11:49 AM
#24

Tips för att döda med ilska är att ha arga dekorationer, använda voodoo docka så han blir arg för att han får ont och göra han till fiende och som du brukar göra. :)

Upp till toppen
Annons: