Annons:
Etikettts3-allmänt
Läst 1295 ggr
Cindy S
2015-04-27 22:00

Ambrosia: det sista steget?

Jag har läst en massa artiklar om receptet och effekterna, men hur lagar man rätten? Alltså, hur får man sin sim att ta ingredienserna och börja laga?

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Annons:
Onslow
2015-04-28 17:35
#1

Din sim måste ha 10 i matlagning samt ha köpt receptet i en bokhandel. Ingredienserna som krävs är dödsfisk och livsfrukt, så någon av dina simmar bör ha hög nivå i trädgårdsarbete och fiske också. 

När din sim kan receptet och har ingredienserna i sin katalog är det bara att klicka på en spis och laga!

Här är en (engelsk) länk. 

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Kevsterrr
2015-04-28 18:41
#2

Även nivå 10 i fiske krävs då dödsfisken endast kan fångas vid högsta nivån. Dessutom kommer fisken endast fram på kyrkogården vid tolv slaget om natten enda tills gryningen. Lycka till!

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

Cindy S
2015-04-28 19:32
#3

Jag prövade allt det. Måste man ha receptboken i katalogen? För den vet jag inte var simmen la när den var utläst.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Kevsterrr
2015-04-28 21:32
#4

#3 Vad menar du? :)

Boken skall vara utläst precis som alla andra receptböcker. Alla receptböcker försvinner (simmen kastar upp den i luften) när hen läst ut den, vilket jag förmodar att du visste redan, men om du är osäker kan du gå in på simmens färdigheter och där kolla om hen lärt sig receptet! ^^

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

Upp till toppen
Annons: