Annons:
Etikettthe-sims-medeltiden
Läst 1434 ggr
PinkmasterZZ
5/2/15, 8:28 PM

Uppdrag: Böllop

Hur långt måste man gå för att tjusa den andre?

Annons:
SuperLimm
6/27/15, 10:31 AM
#1

Jag hade också problem med det igår. Det funkade när jag bara gjorde romantiska saker många gånger i rad. Tyvärr råkade jag förstöra lite genom att ha myspys med brudgummen och få han att göra slut med bruden så nu är bruden och tärnan eller vad det heter fiender  hahaha. 

Men man behövde inte gå så långt, bara göra romantiska interaktioner många gånger i rad.

Mvh Linn

[masken123]
6/30/15, 1:08 PM
#2

Mina simmar blir typ förlovade på första dejten… Väääääldigt verkligt!👍 Men det är bara att fortsätta, och om de blir sura kan man gå in på vänligt och sedan "Be om ursäkt" då blir det alltid bra!! Förresten, förstod inte riktigt frågan, men jag hoppas att jag kunnat vara till lite hjälp!!!

[masken123]
6/30/15, 1:08 PM
#3

Mina simmar blir typ förlovade på första dejten… Väääääldigt verkligt!👍 Men det är bara att fortsätta, och om de blir sura kan man gå in på vänligt och sedan "Be om ursäkt" då blir det alltid bra!! Förresten, förstod inte riktigt frågan, men jag hoppas att jag kunnat vara till lite hjälp!!!

[masken123]
6/30/15, 1:08 PM
#4

Mina simmar blir typ förlovade på första dejten… Väääääldigt verkligt!👍 Men det är bara att fortsätta, och om de blir sura kan man gå in på vänligt och sedan "Be om ursäkt" då blir det alltid bra!! Förresten, förstod inte riktigt frågan, men jag hoppas att jag kunnat vara till lite hjälp!!!

[masken123]
6/30/15, 1:09 PM
#5

Hehe… ojdå var inte meningen att bli sååå många…😟

[AmandaBorg]
7/1/15, 6:15 PM
#6

#2 Det är The Sims Medeltiden det handlar om, då kanske det går lättare att förstå frågan? 👍

Annons:
[masken123]
7/1/15, 10:05 PM
#7

Aha! Såg inte det, förlåt…😟

Upp till toppen
Annons: