Annons:
Etikettskapat
Läst 1483 ggr
Bara Anna
2015-12-11 10:59

Vad färga härnäst? [Sims 4]

Edit: Vid närmare efterforskning så visade det sig att någon redan gjort allt häst-arbete åt mig. ALLA hårtyper finns redan utlagda!!!! Så jag tar tillbaka min fråga och fokuserar nu på killarnas kroppsbehåring och på att äntligen kunna börja spela min Rainbowcy Apocalypse Challenge!

För den av er som också vill ladda ner håren så heter hon Swirlgoodies på tumblr.

---------------------------------------------------------------

Har precis gjort färdig omfärgningen av hårtyperna i Utomordentlig Utomplats (Den som är nyfiken kan kika in på min sim-blog eller skicka ett pm). I väntan på att jag skall få råd med G2G så försöker jag jobba i fatt med övriga packs. Men nu vet jag inte vad jag ska ta tag i härnäst. Så jag frågar er istället (Kunde iofs ha rullat en tärning men det är inte lika kul).

Vilken del skall jag alltså hugga tag i nu?

Skall väl tilläggas att jag INTE tänker ta tag i barnfrisyrena i grundspelet just nu av den enkla anledningen att det finns en "bug" som gör att ändrade färger i CAS inte syns i spelet. Jag är även tveksam till att göra manliga frisyrer från grundspelet av två anledningar: 1) De är så MÅNGA! 2) Jag tror någon redan håller på med dessa. Men är det vad folk önskar så gör jag det ändå…..

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: