Annons:
Etikettts3-allmänt
Läst 787 ggr
Tanjis
2/5/16, 1:31 PM

Spelar du länge på samma sim famillj eller byter

Hej!

Spelar du länge på samma simsfamilj och blir jätte rik eller byter du ofta simgubbe då du tröttnar lätt?

Annons:
Djungelvrål.
2/5/16, 9:29 PM
#1

Jag spelar oftast bara några dagar på samma, sen tröttnar jag och gör en ny och så går det om och om igen till jag inte tycker att det är kul med människorna och omgivningen i spelet längre. Då raderar jag min fil och börjar om helt.
Spelade legacy ett tag, spelade nog på den i dryg en månad faktiskt. Det var ganska kul, tyvärr så tröttnar jag även om jag tycker det är kul :p

Problematic
2/5/16, 11:21 PM
#2

Startar nytt varje gång jag startar mitt sims. Men för de mesta lägger jag tiden på att bygga något sen spelar jag enbart kanske 2-3 timmar med simmarna. :)

Bara Anna
2/6/16, 8:13 AM
#3

Jag hoppar för det mesta fram och tillbaka jag också. Men inte för att jag tröttnar, utan mer för att jag har för höga krav på mig själv när det gäller dokumentation, så jag kör fast och får skrivkramp…..

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

blackwood
2/6/16, 10:25 AM
#4

Jag spelar nog på samma för det mesta. Är på generation 7 utan att spela legacy :)

simskontot
2/6/16, 4:42 PM
#5

Jag spelar oftast länge på en o samma familj. Brukar köra generationer eller liknande. När jag har ett roligt spel igång kan jag spela flera månader, men när jag väl tröttnat och gör en ny rolig, glöms den gamla bort och spelas aldrig på igen haha.

Upp till toppen
Annons: