Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 1511 ggr
SimsBrooke
2/29/16, 9:16 PM

Tack <3

För att inte översvämma Klotterplankstråden med mina inlägg så gör jag en egen om ämnet.

Som ni säkert redan läst i klotterplanket så har jag förlorat min mormor i dag.  😭Mitt hjärta gråter just nu och jag vill bara lägga mig ner och dra ett täcke över huvudet. Men samtidigt vet jag att hon har det bättre och mår bättre.

Jag känner mej känslomässigt slutkörd och vet inte alls om jag kommer kunna jobba i morgon. Men som tur är förstår jobbet att jag kanske behöver en dag till på mig. Bestämmer mig i morgon om jag ska jobba eller inte.

Jag var inne och kolla på henne, jag ångrar det inte men när jag kom in börja jag gråta massor men jag la i alla fall en ros på hennes bröst, men efter det börja jag gråta ännu mer och till slut fick jag ingen luft. Jag fick en panikattack/ångest. Värsta jag varit med om, men min svägerska hjälpte mig att komma tillbaka i normal andning igen. ❤️Innan de låste dörren till mormor sa jag till mamma att jag ville gå in till mormor i lugn och ro tillsammans med henne och min svägerska. Jag höll mig lugn men tårarna föll men stillsamt.

Älskade mormor, jag saknar dig så hjärtat blöder 💔

Tack till er alla på sidan, speciellt till dig Mitchika för att du funnits där för mig för både mormor och min kusindotter, det betyder massor. 🌺❤️

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Annons:
SegerSims
3/1/16, 2:10 AM
#1

Bra att du gick och sa hej då till henne. Det är hemskt att göra en sådan sak, men inget man ångrar. ❤️❤️❤️

Vilsen M.S
3/1/16, 9:33 AM
#2

Som jag skrev tidigare i den andra tråden så gjorde jag samma sak med min mormor när hon hade dött. Det kändes hemskt jobbigt men jag tyckte det kändes viktigt att göra det ändå, att ta ett sista farväl!🌺❤️

Det var strongt gjort av dig SimsBrooke att göra det fast det var väldigt jobbigt men som sagt det är ingenting du kommer att ångra. Jag tror att din mormor skulle ha uppskattat det också.❤️🌺

Som jag brukar göra är att minnas alla roliga stunder man hade med henne, vad hon sade osv, då kan jag skratta lite åt det. Men jag saknar henne otroligt mycket emellanåt. Min mormor dog för ca 14 år sedan men minnet av henne bleknar aldrig vi hade så roligt tillsammans, vi kunde prata och skämta om allting. Vi hade riktigt bra kemi.🙂

Hoppas det känns bättre för dig o din familj snart för den första tiden brukar kännas tufft, tur att du har så många runt omkring dig som kan stötta dig i det här det är väldigt viktig att man inte är ensam då.😕😉

Många kramar i från mig/ Vilsen M.S

Mitchika
3/1/16, 4:31 PM
#3

Det gjorde så ont i mig att läsa om din mormors bortgång, borde här och på Facebook. 😢

Jag är glad att du fick en chans att ta farväl av henne, hur jobbigt det än var. Trots den hemska panikångestattacken du beskriver lyckades du ändå återhämta dig på ett helt otroligt sätt i en så jobbigt situation och få ett fridsamt farväl. Du är så fruktansvärt stark! 🌺

Ingen orsak, Sandra. Jag är bara glad att jag kunde göra något, även om jag önskar att jag kunnat göra mer. ❤️🤗

Ta den tid du behöver för att återhämta dig och bearbeta sorgen. Det har varit riktigt mycket för dig och din familj nu. 🌺❤️

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

SimsBrooke
3/2/16, 12:08 PM
#4

#1 Jag har väldigt svårt för döden, så jag var tveksam till att gå in till henne men jag gjorde det ändå!

#2 Ja mamma sa att det var bra jobbat att jag gick fram till mormor och la blomman på bröstet. Jag håller med henne, jag har som sagt svårt för döden och oftast vill jag inte se någon som är död. Men jag ville säga hejdå till mormor =)

#3 Jag har lagt upp en bild på henne på facebook =)
Men var inte ledsen, hon har det bättre där hon är nu och hon mår bättre än vad hon har gjort de senaste tre veckorna. Jag är bara glad över att vi fick så pass många dagar som vi fick. Vi trodde ju att hon skulle dö vid tre olika tillfällen.

Det är min svägerska som ska ha stor eloge för att hon hjälpte mig till normal andning igen =)

Ja det har ju varit det. Mamma, moster och mina äldsta kusiner har varit på begravningsbyrån för att påbörja processen till att mormor ska få vila bredvid sin make. 🌺

Så nu är det egentligen bara det jobbiga kvar, begravningen!

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

SimsBrooke
3/22/16, 6:35 PM
#5

Den 1 april får ni gå till medarbetarna om det skulle vara något under den dagen. Jag kommer inte svara på några meddelande förrän den 2 april senast.

Jag ska på mormors begravning då  😭 och kommer vara borta från tidig förmiddag till kvällen troligtvis.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

OTR Sims
3/23/16, 5:37 AM
#6

Beklagar verkligen sorgen, SimsBrooke! Självklart kommer begravningen bli svår, mening har varandra att få styrka ifrån och mormor mår super nu! Hon kommer vara med er under dagen och var öppen för det. Kanske kommer ett tecken från henne! Kram! Ove

Annons:
SimsBrooke
3/23/16, 10:13 AM
#7

#6 det hoppas jag. Men det kommer bli extra kämpigt denna begravning eftersom hon skulle fyllt den 1 april.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

SilverZalgo
3/24/16, 7:53 PM
#8

Beklagar och önskar dig allt gott ❤️

SimsBrooke
3/26/16, 4:37 PM
#9

#8 Tack =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Upp till toppen
Annons: