Annons:
Etikettsimsspel-säljes
Läst 1790 ggr
jenniekberg
4/8/16, 3:29 PM

Expansioner till The Sims 4

Vilken/vilka expansioner vill du helst ha till The Sims 4? :)

Själv längtar jag efter årstider och lägenheter!

Annons:
Mitchika
4/8/16, 3:31 PM
#1

Husdjur och gärna något övernaturligt/sci-fi expansionspaket med robotar, varulvar, mumier, andar, vampyrer och annat läskigt, roligt och bedårande! 😍

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Lizelda
4/8/16, 3:40 PM
#2

Jag vill ha allt :3 Men i hemlighet (inte särskilt hemligt) så vill jag ha mer stuff till trean, gillar inte alls fyran :(

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

jenniekberg
4/8/16, 3:48 PM
#3

Mitchika: Haha jag som inte alls gillar övernaturligt till The sims :P Vill ha det så naturligt och realistiskt som möjligt typ!

Lizelda: Varför gillar du inte fyran? :)

Mitchika
4/8/16, 3:51 PM
#4

#3 Då måste du verkligen ha gillat konceptet bakom "Get Realistic"-expansionen då? 😃😇

Mer realistiskt än så kan det väl knappast bli? 😉😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Lizelda
4/8/16, 5:41 PM
#5

#3 Alla dessa dryga laddskärmar.. Jag gillade öppna världar! Det är väl största grejen faktiskt.

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

jenniekberg
4/8/16, 8:02 PM
#6

Sant. Men samtidigt tog det 100 år att ta sig från ställe till ställe ibland :/

Annons:
Lizelda
4/8/16, 9:07 PM
#7

Jag har egentligen aldrig haft några större problem med det faktiskt!

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Aniara14
4/9/16, 6:42 PM
#8

#2 "Men i hemlighet (inte särskilt hemligt) så vill jag ha mer stuff till trean, gillar inte alls fyran :("

Har du skaffat allt innehåll som redan finns till Sims 3 men vill ändå ha mer??😮

För det är faktiskt så att det blir väldigt mycket att hålla reda på om man har alla expansioner, alla prylpaket och allt från Store. Det är också jättejobbigt för datorn om det blir för mycket innehåll i spelet.

#6 "Men samtidigt tog det 100 år att ta sig från ställe till ställe ibland :/"

Hur menar du nu? Att det tar lång tid att åka bil till olika ställen i staden/världen? Jag brukar teleportera simmen istället, det går jättesnabbt från ena stället till det andra. Det går lika bra även ifall simmen sitter till häst.🙂

An ounce of prevention is worth a pound of cure

Lizelda
4/9/16, 7:09 PM
#9

#8 Vill inte ha mer för att ha mer, vill ha mer annat typ ;) Har det mesta från store men i princip bara premiuminnehållet då jag avskyr kläder och sånt..

Tror hon menar när man ska ladda nya världar, reser och sånt :)

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Aniara14
4/9/16, 7:24 PM
#10

#9 Ja, jag är ju bara glad att det inte verkar som det kommer nåt mer till Sims 3 för om det då vore en massa nya kul grejor så skulle det kanske bli för frestande att köpa det, och varken jag eller mina datorer pallar med att hålla reda på mer innehåll än det vi redan har.😓

Det händer faktiskt rätt ofta att jag inte kan hitta den där grejen jag letar efter inom Dekor, övrigt-kategorin, och det är ju inte så konstigt kanske eftersom det är närmare 2000 olika grejor där om jag inte minns fel…🤔🤔

An ounce of prevention is worth a pound of cure

Lizelda
4/9/16, 9:27 PM
#11

#10 Haha xD

Om fyrans spel var mer som The Sims Medeltiden så hade jag varit nöjd! Där hade de både laddskärmar och öppen värld, älskar (typ) det!

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

[Catarina.J]
4/12/16, 5:07 PM
#12

Jag vill ha Årstider!! Jag vill ha regn och rusk, snö och blask och höst med fallna gulnande löv på marken! Hur underbart låter inte det! :)

Sen vill jag ha småbarn tillbaka som en uppdatering helst.

SilverZalgo
4/12/16, 6:17 PM
#13

Årstider och husdjur (gärna med lite exotiska djur då).

Annons:
Eawysims
4/12/16, 8:18 PM
#14

Årstider, husdjur, någon expansion med lägenheter och kanske ett game pack med restauranger? Hade även velat ha något som liknar Leva livet, där de kanske släpper en uppdatering samtidigt med småbarn i.

http://eawysims.blogg.se/ - Min simsblogg (nyheter, historier, cas m.m.)

Aniara14
4/16/16, 5:21 PM
#15

Rättelse till mitt inlägg nr #10:

Det är hela kategorin "Dekor" i mitt spel som innehåller nästan 2000 grejor, inte bara fliken "Dekor, övrigt" som jag felaktigt råkade skriva. Och det gäller alltså om man har alla expansioner, prylpaket och allt från Store, inklusive dom 11 världarna.

Här kommer det totala antalet grejor, uppdelat på olika flikar i samma ordning som i spelet:

Växter: 165

Tavlor & affischer: 256

Speglar: 92

Gardiner & persienner: 105

Mattor: 61

Takdekorationer: 91

Skulpturer: 351

Övrig dekor: 855

Sammanlagt antal blir 1976 st.

Sådär, hoppas att det blev rätt nu.🙂

An ounce of prevention is worth a pound of cure

Eawysims
4/16/16, 6:46 PM
#16

#15 Då är ju frågan hur mycket man har totalt i spelet ifall man skulle ha allt från store, alla expansioner och prylpaket. Hade aldrig gissat på att det var runt 2000 saker i Dekor med allt installerat.

http://eawysims.blogg.se/ - Min simsblogg (nyheter, historier, cas m.m.)

Aniara14
4/16/16, 8:04 PM
#17

#16 Ja, det är frågan… ska se om jag får tid att räkna alla grejorna inom alla kategorier vid nåt tillfälle. Men många lär det ju bli, det kan jag säga redan nu.

När jag klickade på "Alla", den liggande åttan, i kategorin "Dekor" med 1976 grejor, så kraschade spelet direkt, och jag hamnade plötsligt på vanliga Windows skrivbordet… så det har jag inte gjort nån mer gång sen dess, ha ha😃😃😃

An ounce of prevention is worth a pound of cure

Upp till toppen
Annons: