Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1349 ggr
JuliaSims
2016-05-01 11:14

Dom är borta, men ändå kvar SIMS 3

jo, de vuxna i mitt hushåll fick erbjudande att åka på på semester. Jag klickade såklart ja, men de åkte aldrig iväg. de är fortfarande kvar  i huset och går att spela men, men om man ska skriva in sig i universitetet eller ska resa till framtiden står det att dom redan är bortresta. och när man öppnar vänlistan så är dom "gråa" alltså att dom är bortresta. dom har varit det i ca 1sim månad och kommer inte tillbaka! jag vill få tillbaka dom! jag har försökt med resetsim, men det fungerar inte.. jag vill verkligen inte ta bort den familjen eftersom jag har gått så långt med den.. snälla vet någon vad som har hänt?

Annons:
Eawysims
2016-05-01 11:57
#1

Har du testat att gå till din Saves-mapp, du hittar den i Mina dokument > Electronic Arts > The Sims 3 > Saves. Sedan kollar du efter en mapp som heter samma sak som du namngett din sparfi (dvs namnet.sims3). Lägg den sedan på skrivbordet och byt namn på filen som heter likadant som sparfilen du nyss la på skrivbordet men slutar med ".backup" till samma namn som filen hade som du la på skrivbordet (dvs ta bort .backup och byt ut till .sims3). 

Det kan hända att du förlorar lite av ditt spel, det beror på när spelet senast gjorde en backup. Det jag förklarade gäller endast för windows och kan därför vara lite annorlunda på mac.

http://eawysims.blogg.se/ - Min simsblogg (nyheter, historier, cas m.m.)

JuliaSims
2016-05-01 15:27
#2

#1 ja det har jag testat. det fungerade tyvärr inte :(

Eawysims
2016-05-01 16:23
#3

Någon skrev detta i ett forum "You can go to edit town mode, save household, evict your family, place the new saved family and play as the same family. They are the same people, have the same careers, and keep their jobs." har du testat det?

http://eawysims.blogg.se/ - Min simsblogg (nyheter, historier, cas m.m.)

JuliaSims
2016-05-03 18:15
#4

Ska genast testa det!👌

Upp till toppen
Annons: