Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 1649 ggr
Ribessa
6/22/16, 8:17 PM

Namn på simmarna i världen?

Finns det på något vis så att simmarna ute i världen kan byta namn, exempelvis att de får originalnamnen från den engelska versionen? Saknar det med sims lite, nu i Sims 4 så tycker jag alla går runt och har så fruktansvärt svenska namn hahaha!

Annons:
Hoseok
6/22/16, 8:21 PM
#1

Finns moddar för sådant i tvåan vet jag? Att man kan trycka på dem och välja namn från en lista liksom. Vet inte om det finns till fyran tho. Tror inte man får länka moddar som inte är CC i detta forum.

Ribessa
6/22/16, 8:25 PM
#2

Ah, gissar väl att det inte går utan moddar… Jag föredrar att köra utan. Dock hade jag såååå gärna haft originalnamnen haha - eller som sagt, inte så galet svenska som de är i TS4.

Hoseok
6/22/16, 8:33 PM
#3

Går det inte att installera om spelet på engelska då? :)

Ribessa
6/22/16, 8:40 PM
#4

#3 Jo jag har tänkt tanken, dock vill jag ha själva spelet på svenska, dock namnen som stör mig :)

Eawysims
6/22/16, 9:42 PM
#5

Är nästan helt säker på att man måste byta språk till engelska för att ha engelska namn (om man inte laddar ner simmar från galleriet), det är i alla fall anledningen till att jag kör på engelska istället för svenska. Sen lite för att jag tycker översättningarna låter så konstiga ibland.

http://eawysims.blogg.se/ - Min simsblogg (nyheter, historier, cas m.m.)

Upp till toppen
Annons: