14. TS3 - Expansioner m.m

TS 3 Övernaturligt - fråga

2016-06-29 10:14 #0 av: FemFem

Jag har tänkt lite på att köpa TS 3 Övernaturligt! Det verkar kul, men jag gillar att spela verkligt också. Därför undrar jag om man kan ”stänga av” det övernaturliga när man vill? Alltså att man typ kan kryssa i några rutor och stänga av de övernaturliga varelserna, precis som man kan stänga av årstiderna/väder i Årstider. För jag vill kunna spela både övernaturligt och verkligt. ;)

Anmäl
2016-06-29 10:56 #1 av: RåttTjejen

gå in på inställningarna,om du bestämmer dig för att köpa spelet. Jag tror det ska gå eftersom årstider också är ett expansionspaket såsom övernaturligt. Men ni får rätta mig om jag har fel!:)

Anmäl
2016-06-29 14:58 #2 av: Hallonsmurfen

Du kommer alltid ha möjligheten att göra övernaturliga simmar i CAS, men du kan stänga av övernaturliga varelser i inställningar så att invånarna i staden inte är övernaturliga (dock tror jag inte att zombies går att stänga av utan mods)

Medarbetare på Pokémon iFokus

Anmäl
2016-06-29 15:25 #3 av: Eawysims

Brukar ställa in månen på typ halvmåne så slipper jag zombies, annars ska de gå att stänga av resten i inställningarna som Hallonsmurfen sa.

Anmäl
2016-06-30 23:27 #4 av: Aniara14

Man kan även använda "testingcheatsenabled on" fusket (utan citattecken), och sen hålla ner Skift tangenten, klicka på brevlådan och välja "Övernaturlig befolkningskontroll."

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.