Annons:
Etikettövrigt
Läst 3924 ggr
[Annsofie27]6
9/14/16, 7:02 PM

Bygga snygga hus i the sims 3

Hej jag har börja spela sims 3 igen och ska försöka bygga ett snygg hus. Men jag är så dålig att få idéer på att bygga hus. Är det nån som har idéer på hur man bygger hus i the sims3 eller vet nå dider där man kan hitta idéer på att bygga. Glad för förslag och idéer.

Annons:
Mitchika
9/14/16, 7:20 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Prova att googla efter olika hus! 😃

Det gjorde jag för ett par veckor sen när jag behövde inspiration till ett husbygge till The Sims 2. Jag hittade den här bilden: 

https://smallhousebliss.files.wordpress.com/2016/02/cabana-arquitetos-casa-em-guararema-exterior2-via-smallhousebliss.jpg?w=1200

Vilket ledde till att jag blev inspirerad och byggde det här huset på bilden nedan. Ursäkta den mörka nattbilden, men jag har ingen bättre för stunden. Jag skulle kunna starta spelet och ta en, men jag har The Sims 3 igång och vill inte stänga ner det för att starta tvåan. 🙂

Huset är inte klart än, men familjen fick slut på pengar så jag var tvungen att pausa. Jag ska bygga vatten under huset också så att det blir som en sjö därunder och runt trappan. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[Annsofie27]6
9/14/16, 8:28 PM
#2

Okej. Jag har skapat en familj eller två ungdomar en tjej och en kille som ska bo ihop med sin schäfer hund och maine Coon katt så behöver ett hus med gott om plats tänkte göra ute plats med pool och inglasat tänkte jag.

myismyname
9/15/16, 2:45 PM
#3

Jag brukar googla på "house plans" eller "home plans" när jag har dåligt med fantasi till mina byggen. Finns en massa roligt som man kan ta inspiration ifrån! 🙂 Brukar ibland även klottra ner mina hus i ett rutat kollegieblock innan jag bygger dem, så jag anpassar ritningen efter sims

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

[Annsofie27]6
9/15/16, 3:36 PM
#4

Okej jag får kolla lite

[Annsofie27]6
9/15/16, 6:18 PM
#5

Finns det nåt sett att samla sims points eller måste man köpa sånt?

[Annsofie27]6
9/17/16, 2:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Så här blev mitt hus

Annons:
[Annsofie27]6
9/17/16, 2:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Övervåningenen

Dvärgis1234
9/17/16, 3:05 PM
#8

Åh the sims 3….ska nog installera och spela det snart igen!!! Som andra skrivit sök på hus på google och ta inspiration eller ännu bättre husplaner :D!


[Annsofie27]6
9/17/16, 3:24 PM
#9

Det är kul tycker jag huset är gjort lite efter en home plan men gjort eget Sn med övervåning och lite andra rum

Upp till toppen
Annons: