Annons:
Etikettövrigt
Läst 1036 ggr
Mitchika
2016-09-17 01:55

Halvt OT - Värsta dagen i veckan?

Jag håller på och lattjar lite med en utmaning till The Sims 2, den kan eventuellt fungera till fyran också, men jag skulle vilja be om lite input. 🙂

En gång i veckan ska vara "domedagen" där det finns en risk för att riktigt hemska saker ska hända. Frågan är, vilken dag ska det vara? 😃

Visst skulle jag bara kunna välja en dag, men det vore kul att höra vad andra tycker också. Vilken dag vore värst att ha den på? Måndagar för att måndagar är starten på arbets/skolveckan? Fredag kanske och förlora hela helgen? Något mittemellan? Allihopa? Nej, det går inte med alla, då kommer inte utmaningen fungera.. tror jag.. 🤦‍♂️

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Mitchika
2016-09-17 01:56
#1

Personligen tycker jag att fredag vore ganska hemskt. Inte bara riskerar man att förlora helgen, utan det tar även bort en stor del av glädjen med den också! 😃😈

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Temmy
2016-09-17 02:40
#2

Hemsk som jag är så var jag ju tvungen att välja alla dagar när alternativet ändå fanns haha, men vid närmare eftertanke så håller jag nog med dig om fredag. 😇Fredagsmys skulle få en helt ny betydelse 😈

Mitchika
2016-09-17 02:53
#3

#2 Jag visste att jag inte borde satt ut det alternativet, men jag kunde inte låta bli.. 😃😇

Tanken är att när domedagen rullar in så ska en tärning kastas en gång för varje familj i kvarteret. Om en familj får en femma eller en sexa på tärningskastet måste någon i familjen dö. Vem det blir avgörs med ytterligare ett tärningskast. Så om varje dag skulle bli domedagen, då räcker det med ett par dagar med oturskast så kan hela kvarteret vara dött.. 🤦‍♂️

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

LottaV
2016-09-17 09:18
#4

Jag valde söndag för att förstöra hela näst kommande vecka😈😂Hihihi!😂

Ett gott skratt förlänger livet

Namiko
2016-09-17 12:28
#5

Jag röstade torsdag, för jag hatar torsdagar (helt i onödan sen skolan slutade, men det sitter i ändå), men sen började jag tänka och vill ändra min röst till söndag. Då finns det ingen glädje alls i helgen eftersom så fort man slutar skola/jobb på fredag så spenderar man all tid med att oroa sig för hemskheter tills det är dags för nästa skol/arbetsvecka.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Upp till toppen
Annons: