15. The sims 4

Monster under sängen hela tiden!

2016-09-23 00:38 #0 av: SimsBrooke

Hur gör jag så att mina sims barn kan sova i sina sängar utan att dem blir rädda för monstret under sängen och drömmer mardrömmar?

Snälla hjälp mig!

Sajtvärd för The sims ifokus
Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Anmäl
2016-09-23 00:47 #1 av: Kevsterrr

Be en vuxen spreja monstret under sängen, om du inte redan gjort det!Somnar

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

Anmäl
2016-09-23 00:47 #2 av: SimsBrooke

#1 Det värsta är att dem gjort det väldigt många gånger.

Anmäl
2016-09-23 00:51 #3 av: Kevsterrr

Då vet jag tyvärr inte. Har faktiskt inte spelat mycket alls sedan patchen med monstrena kom ut.Funderar

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

Anmäl
2016-09-23 00:52 #4 av: SimsBrooke

#3 Hmm okej, får hoppas att någon kan ge mig ett svar. Blir rätt irriterad när dem väcker föräldrarna mitt i nätterna så dem inte får sova :S

Anmäl
2016-09-23 01:49 #5 av: mangemani4

såg inte vilken del utav forumet jag hade hoppat till, mitt inlägg var helt irrelevant.

To be a good soldier you must love the army. To be a good commander you must be able to order the death of the thing you love.

http://nostalgiminnen.fria.ifokus.se/discussions/57f19cd5ce12c43ad8000dd6-valkomna-till-nostalgiminnen?readstate=false

Anmäl
2016-09-23 01:53 #6 av: Mitchika

#5 Jag hann läsa ditt inlägg och det var väldigt bra och hjälpsamt skrivet, även om det kanske inte hjälper dessa barn ifråga. Skrattar

Tillägger att du inte är den första som har hamnat fel och postat här. En gammal tråd som jag tror hette något i stil med "Äta sina barn" drog till sig ganska mycket uppmärksamhet när den låg bland nya inlägg och någonstans på sajten har vi ett jättebra, informativt inlägg om hur man kan komma i kontakt med vildhästar i verkliga livet. Glad

Sajtvärd för Pokémon iFokus
Medarbetare på The Sims iFokus
"Perfektion är en väg, inte ett mål." 

Anmäl
2016-09-23 05:02 #7 av: Bara Anna

Det finns en lampa som rätt placerad stoppar monstren. Plus en mod också tror jag.

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Anmäl
2016-09-23 14:37 #8 av: SimsBrooke

#7 Vilken lampa?

Jag har faktiskt provat att sätta deras lampor vid sängen på dimmer så det är lite ljust men ändå mörkt =)

Anmäl
2016-09-23 17:58 #9 av: Bara Anna

#8 Vet inte om den patchades in (Det måste den väl ha gjort) eller om den kom med barnrumsprylar,

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Anmäl
2016-09-23 18:19 #10 av: Delfinen02

barnvakten kan spraya där varje dag så kommer det Inga monster.

Anmäl
2016-09-23 19:19 #11 av: SimsBrooke

#10 Barnvakten gjorde det senast han var där.

Anmäl
2016-09-23 19:38 #12 av: mangemani4

#6 mjo, jag är fortfarande rätt så ny här så jag har inte riktigt satt mig in i vilka delar utav forumet som finns här än. när jag nyss hade reggat mig på modellbyggar delen, så dök det upp väldigt konstiga trådar som jag inte kunde koppla i över huvud taget till hobbyn(jag trodde att trådarna som dök upp på höger sida var linkade till just den delen utav forumet), skapligt förvirrande, men men, man lär sig:)

det märks att the sims har kommit en bra bit framåt. det sista sims jag spelade var typ 1:an och då var det största bekymret att hinna till toan i tid och att inte bränna ihjäl sina sims när de lagade mat.

To be a good soldier you must love the army. To be a good commander you must be able to order the death of the thing you love.

http://nostalgiminnen.fria.ifokus.se/discussions/57f19cd5ce12c43ad8000dd6-valkomna-till-nostalgiminnen?readstate=false

Anmäl
2016-09-23 20:20 #13 av: Mitchika

#12 Att alla forumen "sitter ihop" på det här sättet kan vara riktigt förvirrande när man är ny, men det är väldigt praktiskt och bra när man väl hunnit vänja sig. Jag har hamnat på massa olika sajter tack vare det och lärt mig jättemycket intressant och spännande om ämnen jag aldrig skulle ha tittat närmare på i andra fall. Glad

Åja, The Sims-serien har utvecklats rejält under åren. Det räcker med att kika på vad som händer för stunden på forumet för att få vid en bra inblick i det. Skrattar

Vår sajtvärd SimsBrooke kämpar med att barnen i familjen ska kunna sova utan att hitta monster under sängarna samt sluta bli arga över nya syskon, Annsofie27 tränar sina simmars hund för att kunna spåra rätt på ädelstenar åt dom, Delfinen02 försöker desperat få en barnvakt till sina simmars familj och jag syndar mot naturen genom att skapa groteska monster och sedan avla dom med varandra för att få till ännu mer groteska monster. Skrattar

Jag hoppas bara innerligt att det inte är mina monster som gömmer sig under SimsBrookes simbarns sängar.. då är jag skyldig dom en ursäkt. Skäms

Sajtvärd för Pokémon iFokus
Medarbetare på The Sims iFokus
"Perfektion är en väg, inte ett mål." 

Anmäl
2016-09-23 20:45 #14 av: SimsBrooke

#13 haha ja frågan är vilka monster det är..

Anmäl
2016-09-23 22:12 #15 av: LottaV

#13 Det tror jag inte då dina Jätte kaniner och drakar är för stora för att rymmas under sängarnaSkrattarGapskrattarOskyldig

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.