Annons:
Etikettövrigt
Läst 835 ggr
[Annsofie27]6
2016-09-26 16:38

Sidor till the dims 3 hämta föremål

Hej finns det nåra sidor till the sims 3 där man kan ladda hem saker gratis till spelet mer en the sims3 sida. Där man kan få föremål nerladdat. Var ute på en annan sida jag fick men vissa saker gick inte få ner till spelet så vill ha förslag på andra gartis sidor om det finns.

Annons:
Mitchika
2016-09-26 17:49
#1

Tipset du fick i din andra tråd är den bästa sidan jag känner till för att hitta gratis material som är tryggt (sällan skapar krångel och problem i ens spel) och dessutom fungerar som det ska. Jag hämtar nästan allt till mitt spel därifrån, såvida jag inte letar efter lite mer ovanliga saker. 🙂

Annars finns även SIMcredible designs, jag har aldrig laddat ner något därifrån själv men deras saker är ruskigt fina. 

http://sims3.simcredibledesigns.com/

Det var lätt och smidigt att ladda ner därifrån, men som med alla såna här sidor så laddar man ner på egen risk. Detta gäller även The Sims Resource, givetvis. Glad

Annars kan du googla. Jag provade själv nyss och det finns hur mycket hemsidor som helst att hitta prylar på. 😃

Jag vet inte om alla är gratis, men dom flesta verkar vara  det. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[Annsofie27]6
2016-09-26 18:27
#2

Okej. Men på den sidan jag fick tidigare var det nåra saker jag ladda ner som jag inte ens fick till spelet. Så därför fråga jag om nya saker men ska googla lite.

Upp till toppen
Annons: