Annons:
Etikettts3-allmänt
Läst 838 ggr
[Annsofie27]6
2016-09-27 07:06

Bara åldrar en sims

Hej jag spelar the sims 3 där jag har två ungdomar som är ett par. Dom har en liten flicka med som dom fått. Och jag undrar om man kan kan göra så bara barnet åldras och blir vuxen. Ochom man kan stoppa dom andra från att åldras? Eller går det bara stoppa så ingen åldras?

Annons:
simskontot
2016-09-27 12:19
#1

Hej!

Du kan i inställning avaktivera åldrande och sedan använda fusket "testingcheatsenabled true" och trycka på simmen du vill åldra och välja att åldra upp henne. Vill du inte använda dig utav fusk så får du köpa en tårta att åldras vid. Det kan du bara göra en gång om dagen på samma sim. Och för att föräldrarna inte ska åldras så får köpa ett elixir i Livslång Lycka :).

Hoppas det hjälpte dig!

Mitchika
2016-09-27 13:00
#2

Stänger du av åldrandet som #1 skriver i inställningarna så slutar simmarna åldras. Därefter kan du åldra upp deras dotter med en tårta. På så sätt åldras inte föräldrarna eller någon annan sim i kvarteret utan att du åldrar upp dom antingen med tårta eller fusk. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[Annsofie27]6
2016-09-27 17:29
#3

Okej så om jag vill att deras lila dotter ska åldras så kan jag köpa en tårta och fira hon föräldrarna vill jag ska va unga

Mitchika
2016-09-27 17:36
#4

#3 Ja, stänger du av åldrandet så förblir föräldrarna unga medan du kan åldra upp dottern med hjälp av en tårta. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[Annsofie27]6
2016-09-27 17:49
#5

Okej. Då ska jag göra så imorgon

Upp till toppen
Annons: