Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 687 ggr
Lizelda
10/21/16, 1:39 PM

Spelet laggar och fryser

Jag blir så trött… Installerade trean, med alla expansioner och allt, på pojkvännens dator som har tillräckligt mycket umpf för att kunna dra runt tio kopior av spelet samtidigt utan problem och ändå laggar det sönder… Varför? När jag dragit ner grafiken helt så funkar det hjälpligt men det kan ju inte behöva vara så.

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Annons:
MagArne
10/21/16, 1:50 PM
#1

Kolla vad han har för version på grafikkortsdrivrutinerna och jämför med vilka som är de senaste på grafikkortstillverkarens hemsida. Vad får du fram?

Då du säger att datorn är kraftfull får vi väl anta att det stämmer och det måste då vara ett mjukvarufel.

Aniara14
10/21/16, 10:03 PM
#2

#0 Vad har han för nån dator, innehållet alltså? Är den ett hemmabygge eller färdigköpt märkesdator?

Vilket operativsystem är det på hans dator? Jag har nämligen sett att en del personer har fått problem med spelet när dom bytt till Windows 10, och då behövt uppdatera grafikdrivrutinerna till såna som är avsedda för Win 10.

Om du spelar på en stark och snabb dator ska du absolut inte behöva dra ner på grafikinställningarna för att det ska fungera. Jag har alla på högsta, utom 2 som är på näst högsta.

An ounce of prevention is worth a pound of cure

Lizelda
10/22/16, 8:36 PM
#3

Hemmabygge, verkligen allt är up to date och top notch på den. Laddade ner Overwatch och nu funkar det prima :)

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Aniara14
10/23/16, 11:15 PM
#4

#3 Slutet gott allting gott, med andra ord.🙂

An ounce of prevention is worth a pound of cure

Upp till toppen
Annons: