Annons:
Etikettts1-och-ts2-expansioner-med-mera
Läst 3456 ggr
zimm
11/7/16, 9:36 PM

Hur lyckas man på universitetet?

Hejsan. Jag installerade expansionen studentliv igår och provkörde lite. Min fråga är hur man gör för att hinna med att få högsta betyg? Har ni några tips?

Medarbetare på

Star Wars

Annons:
SimsBrooke
11/7/16, 9:43 PM
#1

Man får försöka hitta  tiden till att låta sina simmar sitta och plugga. Se till att ha mat i kylskåpet så är det bara att ta fram och äta lite snabbt och sedan gå och plugga igen =) Mina simmar pluggar mycket på helgerna när jag väl spelar =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Gladasvampen
11/7/16, 9:48 PM
#2

Börja med att plugga in färdigheterna och sedan slutarbetet. När allt är slutfört kan man ägna sig åt roliga grejer. Men det är själva pluggandet som gör det mesta :)

zimm
11/7/16, 9:56 PM
#3

Tack för svaren, får prova allt imorgon. Jag tycker det blir lite tajt med tid när man ska plugga in färdigheterna. Man kanske får plugga in några färdigheter innan man åker till universitetet så behöver man inte slösa så mycket tid på det.

Medarbetare på

Star Wars

SimsBrooke
11/7/16, 9:57 PM
#4

Ju högre färdigheter du har i det du ska plugga desto mer pengar(stipendium)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

fia1116
11/8/16, 9:21 AM
#5

Sen hjälper det ganska mycket att gå på föreläsningarna också!

Author7
2/17/18, 10:07 PM
#6

Jag brukar sätta mina simmar på hårdplugg redan från början. Deras första mål är att skriva klart terminsuppsatsen. Den tar längst tid och med den ute ur världen brukar de ha lättare att få högre betyg. 

Men simmarna kan få underkänt ändå trots att de har skrivit sin uppsats och går på alla föreläsningar. 

Därför är det viktigt att de lär sig färdigheterna som lyser. De behövs för att 

ska få en "full mätare".  Sedan går de på alla föreläsningar och forskar eller gör uppgifter tills mätaren är fylld med vitt. 

 Om jag  spelar med simmar som har varit barn eller tonåringar tidigare brukar jag se till fixa till så de har redan tre färdigheter av varje när innan de börjar på universitet.  Då brukar det vara lite lättare för högre betyg. 🙂

Medarbetare för Days of our lives

Annons:
Upp till toppen
Annons: