Annons:
Etikettspelhjälp
Läst 16804 ggr
Felicia1995
2016-11-11 19:36

The Sims 4 - Åldras!

Hej!

Har fått problem med att mina simmar inte kan åldras, har ett hum om att de blev så efter att dom gifte sig. Kan inte använda tårtan och har provat resetsim. Har använt cas.fulleditmote för att ändra min sim till ''vuxen'' i SES. Har provat starta om. Men problemet återstår.. Någon som har en lösning?

Tack på förhand ! 👋

// Med vänliga hälsningar, Felicia Vinkar
 ~ Ett hem utan hund är bara ett hus ~

Annons:
fia1116
2016-11-11 19:52
#1

Går det att fixa genom att "reparera" via origin kanske? Högerklicka på spelet i origin så finns alternativet "reparera".

Felicia1995
2016-11-11 20:05
#2

#1 Tack för svar! Provade det nu, men funkade inte tyvärr. Visste inte att man kunde de innan, så nu vet jag det iallafall för framtida problem😃

// Med vänliga hälsningar, Felicia Vinkar
 ~ Ett hem utan hund är bara ett hus ~

fia1116
2016-11-13 14:15
#3

Vad tråkigt att det inte fungerade!

Bara Anna
2016-11-14 04:35
#4

Har du kollat så du inte har fått en korrupt spar-fil?

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

EeneleH
2016-11-18 22:08
#5

Har du varit inne i inställningarna? Där kan du välja om din sims ska åldras eller inte

nypisnina
2016-11-19 02:47
#6

Jag hade några skumma buggar i mitt spel häromdagen och jag gjorde en back-up och en omstart som det hette enligt en sida. Man sparar ner hela sin sim4 fil, döper om den och lägger den exempelvis på skrivbordet så länge och sen startar man ett nytt spel - bara för att man ska få en helt ny mapp. Sen flyttar man över det man ska ha, om du vill kan jag skicka länken som jag använde, eller så kan jag kolla vilka filer man ska flytta över så att man inte förlorar sitt spel  och allt man sparat sen. Alla buggar försvann, inklusive den nya med att simmarna kommer hem från jobb och skola om man går in på byggläget, visserligen kom det tillbaka nästan på en gång men alla simmar kom inte hem iaf - alltid nåt!

Annons:
Upp till toppen
Annons: