Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 1277 ggr
[xMondSy]
11/12/16, 1:25 PM

Ts4 stadsliv, irriterande hyresvärd

Mitt första inlägg på länge nu! Men som de flesta så har även jag köpt stadsliv och självklart sitter man och nötar det för att hitta nya roliga funktioner. Något jag gillar är att man kan hyra lägenheter, dock så är det väldigt irriterande när man ringer efter hyresvärden. Av någon anledning i varje hushåll jag spelat så går hon inte hem efter hon fixat det som ska fixas, hon stannar kvar och typ "hänger" tills man ber henne gå! Är det bara mig hon gillar så mycket eller har ni andra detta "problem" också? XD

Annons:
Delfinen02
11/12/16, 2:04 PM
#1

samma sak händer med mig. Hon lagar inte saker utan istället så kollar hon på tv I mitt hus.

PennyTrollet
11/12/16, 6:37 PM
#2

Har samma problem.

Mitchika
11/12/16, 6:51 PM
#3

Det finns listat som en av buggarna som kom med Stadsliv: 

http://sims4.crinrict.com/en/2016/11/new-issues-city-living/

Tyvärr verkar det inte finnas några kända lösningar på problemet än. 😕

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[xMondSy]
11/12/16, 7:04 PM
#4

Då var det inte bara jag! Haha xD Kollade även listan och fann att flera även fått sina nyfödda att fastna i hallen/på gatan efter förlossning med nya ep:t. Detta hände även mig igår! Kvinnan hann inte riktigt iväg till sjukhuset, vaggan hamnade i "trapphuset" och gick inte flytta på alls. Sedan så fick jag ett meddelande om att barnet tagits iväg till ett bättre ställe tillfälligt och bebisen försvann med glitter och stjärnor från vaggan.. Fick lite panik då, men tur att jag sparade innan :P

Mitchika
11/12/16, 7:25 PM
#5

#4 Jag sitter själv och läser lite om den buggen nu och jag skrattar så jag nästan får ont i magen. Sättet som flera skriver om den på är så underhållande och vissas historier och upplevelser är jätteroliga, även om buggen givetvis måste vara otroligt jobbig. 😃

Låter som fyrans version av socialen kom och tog bebisen från din familj för att dom inte skötte den ordentligt eller för att bebisen låg på ett så olämpligt ställe. Tur som sagt att du sparade innan det hände. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Upp till toppen
Annons: