Annons:
Etikettteknisk-hjälp
Läst 2029 ggr
Halcyon
2016-12-22 21:16

Problem med Origin

Hej alla. Asså håller snart på att bli galen.

Har precis installerat origin igen, och när jag går in på det är alla mina expansionspaket borta och det vanliga Sims 3 går inte att öppna. Det kom bara upp en flik där det stod "Ett okänt fel inträffade" typ.  Happ, då tog jag bort vanliga the Sims från min dator och installerade om både origin och det igen. Yes, då funkar vanliga sims och mina expansionspaket börjar laddas ner i "Download manager" på origin. Men sen går det inte att klicka på nån knapp så att man får upp expansionspaketen? Har försökt hundra gånger nu att ta bort origin från datorn, ladda ner igen… då laddas expansionspakenen (som förövrigt är husdjur, semesterparadis och årstider) ner igen på origin men går likförbannat inte att göra nånting efter att dom laddats ner där (kan som inte gå vidare och ladda ner dom till själva datorn och dom kommer heller inte upp på "mina spelbibliotek". Börjar bli sjukt frustrerad just nu, är det någon som förstår vad jag menar och vad felet kan vara? Tack!

we're always chasing that paradise

Annons:
Halcyon
2016-12-22 21:45
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Så här ser det ut när den har installerats klart på origin. Sen tänker jag att man kanske ska trycka på "pilen" men det går inte. Det går inte att klicka nånstans utom krysset och då försvinner det…. vad ska jag göra? :( (har förövrigt en macbook air om det gör någon skillnad)..

we're always chasing that paradise

[Lilyz]1
2016-12-23 10:51
#2

Om du startar grundspelet så borde expansionerna finnas där, de kommer inte upp som egna spel i spelbiblioteket. 🙂

Halcyon
2016-12-23 19:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Nae, funkar inte det heller :( Såhär har det stått nu i typ åtta timmar och det LADDAS INTE NER NÅTT /-):kr-kr/):)/))/):!.:-):-)

we're always chasing that paradise

Upp till toppen
Annons: