15. The sims 4

Frågor ang The Sims 4

2016-12-23 15:04 #0 av: Jagärdenjagär

Hej gott folk.

Jag har lite frågor ang sims 4.

* Hur kan jag sänka och höja kameran. Så som man kan göra i sims 3?
* Bil`? Kan man få bil i sims 4?
* Någon som vet om de kommer The Sims 4 Pets?
* Ladda ner saker till The Sims 4. I The sims 3 har jo på sin hemsida att man kan ladda ner saker. Har The Sims 4 så med eller de är något som kommer att komma?

Tacksam för svar :D

Anmäl
2016-12-23 15:49 #1 av: Mitchika

Angående första frågan kan du gå in i Spelalternativ, klicka på fliken "Kontroller och kamera" och sedan välja The Sims 3-kamera. Då får du kameran precis som den var i The Sims 3. Jag bifogar en bild på hur inställningarna ser ut, där The Sims 3-kameraalternativet finns. Glad

Nej, du kan inte köpa eller ha bilar till dina simmar i Sims 4. Om det kommer i en framtida expansion/game pack vet vi inte än. 

Förhoppningsvis kommer husdjur komma till fyran, men det är ingen som vet svaret på den frågan än. Ingenting har sagts från EA/Maxis, men vi är många som håller tummarna för det. 

Det finns inget Sims Store för The Sims 4 och jag har inte hört något om att det ska komma ett sånt heller. 

Sajtvärd för Pokémon iFokus
Medarbetare på The Sims iFokus
"Perfektion är en väg, inte ett mål." 

Anmäl
2016-12-25 11:34 #2 av: Jagärdenjagär

I The Sims 3 kan man jo ändra kameran så den filmer rakt uppe ifrån eller nere ifrån marken. Kan man göra de här med? Och isf hur?

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.