Annons:
Etikettspelhjälp
Läst 3558 ggr
rebelred
1/2/17, 6:43 PM

Polis kan inte hitta rätt misstänkt

Hej!

Min ena sim som är kriminalare håller på med ett fall och har alla ledtrådar typ, men när jag trycker "utfärda efterlysning" (eller vad det nu står) och kommer till en tomt så finns det ingen där som passar ledtrådarna/beskrivningen. Vad ska jag göra? Jag vill ju inte att hon ska få sparken för att jag inte hittar någon!

Har gjort ett fall innan det här och anhållit två personer som inte var skyldiga (innan jag fick reda på mer ledtrådar).

Annons:
Bara Anna
1/3/17, 6:22 AM
#1

Har du mycket nedladdat hår eller kläder? Då kan det vara detta som stör. Spelet känner inte igen dessa utan beskriver orginalsimmen.

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

rebelred
1/3/17, 2:56 PM
#2

#1 Nej, jag har inget nerladdat förutom mods till funktioner, några graviditetsmods och ett mod för att ändra behov genom att klicka. Men jag har hittat en sim som verkar passa in på allt förutom att den har rött hår och inte blont, men den har på sig en jacka och jeans.

Jholmstrom
8/14/17, 3:05 AM
#3

Min "polis-sim" kan inte heller hitta en misstänkt ! Löste du problemet ?

Hamsternsara
8/14/17, 9:36 PM
#4

Sådär var det för mig och jag löste det genom att fråga någon sim om den har sett den misstänkta, om denne då pekar på någon och säger "är det inte h*n där?" även fast den inte ser ut som beskrivningen, så provar du att gripa den. För mig var det alltså fel hårfärg eller något, allt annat passade in. Jag chansade och det var rätt person som jag skulle gripa! Så ibland verkar det som att spelet menar en sim men beskriver den fel. Testa och se hur det går. :) Hoppa att du förstod min text, annars är det bara att fråga.

Jholmstrom
8/14/17, 11:01 PM
#5

Okej ! Jag får testa det ikväll ! Tack 😄

Hamsternsara
8/15/17, 2:45 PM
#6

Funkade det? :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: