Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 1013 ggr
Anniez
1/9/17, 1:47 PM

The sims 4 gamepacks

Lite sen på bollen men har tidigare inte haft ekonomi att lägga pengar på spel. Nu är det dock dessutom rea på origin så tänkte köpa lite sims 4 så man får fortsätta spela fler sims spel :D 

Min fråga är om gamepacks är värda pengarna? Det är så många som möjligts personliga åsikter om game packs jag ber om.

Lecheval.blogg.se - Mitt hästliv :))

Annons:
Bara Anna
1/9/17, 2:01 PM
#1

OK, jag är egentligen inte rätt person att svara på det här  eftersom jag är en "måste-ha-allt-oavsett-värde"….. :-)
Men ja, jag tycker att de är värda pengarna, ibland mer än expansionspaketen. Varför då? Jo för att expansionspaketen hausas alltid upp och höjs  till skyarna och så blir vi lite besvikna när de inte lever upp till förväntningarna. Gamepacks är för mig fortfarande lite av underdogs…
 Om du vill addera något till din spelupplevelse - vad letar du efter då`? Bill du ha nya spel-möjligheter, möjligheter att bygga nya coola ställen, eller bara fler ställen att åka till?

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Anniez
1/9/17, 5:04 PM
#2

#1 Har inte ännu hunnit spela så vet inte vad jag tycker fattas ännu, men tyckte senaste gamepacket verkade vara för roligt för att missa bra pris på så köpte det med :D

Lecheval.blogg.se - Mitt hästliv :))

Upp till toppen
Annons: