Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 1143 ggr
Panthola
1/13/17, 6:28 PM

Vit ruta istället för behoven?

Jag kan inte se mina simmars behov? Det är bara en helt grå/vit ruta, precis som om simmen inte hade några behov :(

Annons:
Mitchika
1/13/17, 7:31 PM
#1

Det har kommit en ny uppdatering, vilket kan påverka en del. Har du några mods i ditt spel som MC Command Center? 🙂

Annars vill jag först rekommendera att du testar att reparera spelet via Origin. Det kan lätt uppstå problem med nya uppdateringar som en snabb reparation enkelt kan åtgärda. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Panthola
1/14/17, 11:20 AM
#2

#1 nej jag har inte MC Command Center, funderade på att ladda ner den men struntade i det för det kändes som en sån mod som jag ändå aldrig kommer kunna förstå mig på xD

Panthola
1/14/17, 11:31 AM
#3

#1 det hjälpte inte att reparera spelet :(

Mitchika
1/14/17, 12:43 PM
#4

Har du någon annan form av mods/custom content i ditt spel?

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Panthola
1/14/17, 2:01 PM
#5

#4 har ganska mycket sådana, spelar alla sims med mods haha

Mitchika
1/14/17, 2:02 PM
#6

#5 Ta ut alla dina mods och starta upp spelet igen och se om problemet är borta. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Panthola
1/14/17, 2:15 PM
#7

#5 det funkade då! men är det bara mods jag måste kolla, eller kan det även vara vanligt cc som kläder osv?

Mitchika
1/14/17, 2:32 PM
#8

#7 Jag skulle börja med mods. Det är oftare dom som är boven än vanligt CC. 🙂

Försök att ha det som vana. Varje gång en uppdatering släpps till spelet kommer flera om inte alla av dina mods att vara inaktuella och inte fungera ordentligt. Dom kan även skapa problem som det du upplevde den här gången. 

Därför behöver du ta ut alla mods du har i spelet efter att du har uppdaterat det och vänta tills skaparna av modsen antingen har släppt en patch/uppdatering av sin mod så att den funkar med den nya uppdateringen eller har testat den och sett att den inte påverkas av uppdateringen, vilket innebär att det är helt okej att fortsätta använda den. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Panthola
1/14/17, 4:20 PM
#9

#6 en annan sak krånglar nu… när min sim ska duscha så gör hon det med kläder på, och ni vet när de blir smutsiga på kroppen; det vill inte försvinna från min sim fast hon har duschat säkert 10 gånger :(

BiancaWaterlund
1/14/17, 10:18 PM
#10

har du tatt bort CC och så? kanske kan vara det ju. Vet ej annars tyvärr

Upp till toppen
Annons: