Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 2574 ggr
Saga SilverTass
2017-01-15 15:32

Moddar till sims 4

Mina mods fungerar inte längre så jag tog bort alla och la in nya men det funkar inte ändå. Är det så att den nya uppdateringen gjort dem obrukbara för alltid? Kanske jag ska vänta tills nya mods blir gjorda? Hur har det gått med era mods?

Annons:
Saga SilverTass
2017-01-15 15:40
#1

Det ska stå Sims 4. Det kom en femma istället🤦‍♂️

Mitchika
2017-01-15 16:02
#2

Vilka nya moddar lade du in? Nya nedladdningar av dina gamla moddar? Har du kollat så att skaparna hunnit uppdatera sina moddar för senaste uppdateringen först? 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Saga SilverTass
2017-01-15 16:07
#3

Jag tog helt nya men de var uppdaterade i juni 2016.

Mitchika
2017-01-15 16:08
#4

#3 Då går dom nästan garanterat inte att använda längre. Massa uppdateringar på Sims 4 har gjorts sedan juni 2016 så jag tvivlar starkt på att dessa moddar kommer fungera.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Saga SilverTass
2017-01-15 16:10
#5

Okej då får jag vänta ut dem. Tack för snabbt svar.

Mitchika
2017-01-15 16:13
#6

#5 Ingen orsak. 🙂

Angående din fråga hur det gått med andras mods så använder jag mest bara MC Command Center och skaparen av den var snabb med att släppa en ny, fungerande version efter småbarnsuppdateringen. Så MC Command Center fungerar utan några problem. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
KentHjärta
2017-01-16 17:09
#7

Inställningen för användning av moddar kan återställas när man uppdaterar sims 4. Jag har massa moddar från förra året som funkar prima. Kan vara så att du måste in på inställningar och kryssa i att du vill ha moddar i spelet :)

Upp till toppen
Annons: