Annons:
Etikettts3-allmänt
Läst 1440 ggr
simskontot
1/21/17, 12:32 PM

Poser

Hej!

Hjälp, snälla.
Vill göra en typ Top Model-serie med TS3 på min blogg, men har inte poser förutom de via testingcheat moveimaking typ, om de ens kan kallas poser.

Kan/Vet ej hur ladda ner PosePlayer. Finns det något annat sätt att få poser i sitt spel. Vill ha poseplayer men senast jag försökte ha mods så laggade hela datorn så vågar kanske inte prova igen.

Jättetacksam för hjälp!

Annons:
Mitchika
1/21/17, 12:39 PM
#1

Nej, inte vad jag vet. Själva poserna är också mods och har du en massa poser i ditt spel kommer det påverka prestandan och slöa ner spelet. Det positiva är att du kan plocka ut poserna när du är klar med dom för stunden och ha dom någon annanstans tills det är dags att använda dom igen. 🙂

Då påverkar det inte när du väl spelar och när du enbart ska ta bilder på modellerna gör det nog inget om det laggar lite. Glad

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

simskontot
1/21/17, 12:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

#1 okej, tack så mycket. MEn hur gör jag för att ladda ner PosePlayer då? Jag har laddat ner den tror jag men kan inte öppna den. Dock har jag laddat ner dethär… det skulle typ vara någon "platta" man kan posera på?

Mitchika
1/21/17, 3:12 PM
#3

#2 Ah, det där ser ut att vara en version av One More Slot Please, en mod jag själv har och använder väldigt mycket. Ja, det är en slags osynlig platta som gör att du kan placera simmen lite var du vill (på bord, till exempel) med lite annorlunda justeringar och inställningar än den versionen av OMSP som jag använder. 

Här kan du se lite exempel på vad man kan göra med One More Slot Please, både med och utan poser: 

Enbart One More Slot Please och inga poser används

Enbart One More Slot Please och inga poser används

One More Slot Please med pose för hunden

One More Slot Please med pose för hunden

Poser för alla på bilden (simmar såväl som hästar) samt One More Slot Please för att få hästarna att sitta på stolarna

Jag vet inte riktigt varför du inte kan öppna filen, det låter konstigt om det är en sims3pack-fil. Vad händer när du försöker öppna den? 🤔

Jag kan skicka dig ett PM med länken till Pose Player, men du behöver en Mods-mapp för den då det är en Package-fil och inte en sims3pack-fil. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

simskontot
1/21/17, 3:23 PM
#4

Haha, ser jätteroligt ut! Påminner mig om Pettson Och Findus när de äter tråta i sin trädgård, den bilden längst ner! 😂

Jag kanske gör ett nytt försök, men tack så hemskt mycket får din tid! :)

Mitchika
1/21/17, 3:37 PM
#5

#4 Hihi, tack så mycket. 😃

Ingen orsak, lycka till om/när du gör ett nytt försök. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

KentHjärta
1/21/17, 7:46 PM
#6

#3 Dör sista bilden! 😃

Annons:
Mitchika
1/21/17, 7:59 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

#6 Jag vet inte hur bra det syns på den lilla bilden, men den lila hästen med dödskallemönster (Lilac Chaser) sträcker ut tungan åt dom andra två.. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

simskontot
1/22/17, 1:55 PM
#8

Hej igen :)

Har gjort ett nytt försök nu men misslyckas. Jag följde den här videon och gjorde allt som hon sa men ändå har jag ingen poseplayer i mitt spel?

Mitchika
1/22/17, 2:05 PM
#9

#8 Vad döpte du mappen till?

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Upp till toppen
Annons: