Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 2110 ggr
SimsLinn
1/29/17, 6:19 PM

Tomter och hus försvinner! HJÄLP

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har nyligen köpt Sims 4 Statsliv och har därför lägenheter. Det funkade jättebra i början men nu, när jag klickar in på en familj som redan bor i en lägenhet/ett hus, så är hela huset/lägenhetshuset borta! De står liksom vid brevlådan. Och vad jag vet så kan man inte göra som på Sims 3, att alla tomter och hus som fanns i spelet när man köpte det finns någonstans så man kan placera ut det igen, och jag vet inte alls vad jag ska göra, har ingen lust att bygga en hel lägenhet, om det nu ens går. Har rapporterat till EA men skulle ta högst 14 dagar innan jag får svar via mejl. Ska försöka nå dom via telefon. Men är det någon som har samma problem? Någon som vet vad jag ska göra? Tacksam för svar!

Bilden visar vad jag menar, hur hon bara står utanför men i fyrkanten där var det ett lägenhetshus förut.

When life gives you lemon, make orange juice and leave the world wondering how the hell you did it. 


Annons:
Diiziz
1/30/17, 7:09 AM
#1

Har du testat att reparera spelet i origin?

//elliot

SimsLinn
1/30/17, 8:50 PM
#2

#1 japp, till och med avinstallerat spelet och laddat ner det igen, men alla familjer var kvar konsigt nog…

When life gives you lemon, make orange juice and leave the world wondering how the hell you did it. 


Upp till toppen
Annons: