Annons:
Etikettfusk
Läst 8506 ggr
simskontot
1/30/17, 11:59 AM

Fusk för färdigheter?

Finns det fusk som kan förbättra en sims färdigheter (i TS3)? Vampyrer t.ex. förbättrar ju sina jättesnabbt.

Annons:
Em_
1/30/17, 12:21 PM
#1

Vet inte vad det kallas på svenska men det finns en lifetime reward man kan köpa för lifetime happinss points som heter Snabblärd. Då går det lite fortare.


simskontot
1/30/17, 12:24 PM
#2

Åh, tack, den ska jag prova!

Hallonsmurfen
1/30/17, 7:18 PM
#3

Detta är ju inget fusk egentligen men om du har Mastercontroller så ska du kunna använda den för att bestämma själv vilken färdighetsnivå din sim ska ligga på. 🙂

Annars så vet jag inget annat än det #1 sa, och då kan du ju skriva in testingcheatsenabled true innan du laddar in familjen och sen kan du fixa lyckopoängen jättefort bara genom att klicka på dem!

Medarbetare på Pokémon iFokus

simskontot
1/31/17, 12:44 PM
#4

#3, ja jag vet det fusket med att fixa lyckopoängen, så gjorde det :). Hur laddar jag ner Mastercontroller?

Hallonsmurfen
1/31/17, 5:55 PM
#5

#4 http://thesims.ifokus.se/discussions/515ec4cc8e0e743c86000f95-nras-mastercontroller

I den här tråden förklaras nog allt du behöver, för att hitta den behöver du bara söka på den så bör du hitta, den finns på NRaas hemsida tillsammans med alla deras andra mods (det är inte tillåtet att länka till mods här på sajten så jag hänvisar på det sättet istället haha). Det är viktigt att komma ihåg att mods kan strula dock som alltid, och att det är bäst att ta ut dem temporärt om spelet uppdateras vilket det inte gör alltför ofta sen fyran kom ut men ändå. Jag har dock använt detta mod länge och aldrig stött på problem! 🙂

Medarbetare på Pokémon iFokus

simskontot
2/5/17, 3:42 PM
#6

Tack så mycket! Förlåt för sent svar. Jag har redan laddat ner den. Dock hittar jag ingenstans att förbättra fördigheter. Att flytta tatureingarna funkar inte heller.

Annons:
Upp till toppen
Annons: