Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1057 ggr
Emiicool
2/24/17, 10:08 PM

Grå sak sitter fast i simmen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Nyss när min sim skulle äta så hände något konstigt. En grå linje började följa efter min sim. Linjen ville inte försvinna och sedan när min sim skulle föda barn på ett sjukhus förvandlades den grå linjen till något som liknar en vägg. Jag har nollställt simmen men den gråa grejen vill inte försvinna. Om någon vet hur jag kan få bort den så skulle de va jättesnällt om ni kunde hjälpa mig!!

Annons:
[xMondSy]
2/25/17, 9:30 AM
#1

Har du prövat att starta om spelet utan att spara? Ja du får spela om allt, men det kanske fungerar :) 

Fungerar inte det så pröva att "reparera" spelet via origin genom att höger klicka på spelet och välj "reparera" i menyn som dyker upp.

Deviance
3/3/17, 1:43 AM
#2

Trasig CC brukar reagera sådär tyvärr, och himla svårt att veta vad det är som orsakar det. Kan vara både CAS eller Build/Buy saker som orsakar det :( Mina möbler började stråla gråa streck och "väggar" fick tillslut ta bort all CC och börja om från början med min CC mapp.

____________

hamstrar & fotografering

Alva0422
3/11/17, 12:12 AM
#3

Det är ditt cc. Men det är troligen inte håret eftersom det är från en featured cc skapare på tsr, har håret själv.

Alva0422
3/11/17, 12:13 AM
#4

Det är ditt cc. Men det är troligen inte håret eftersom det är från en featured cc skapare på tsr, har håret själv.

Upp till toppen
Annons: